100 % lucky

så stod det idag på min facebook. HAR DET NÅNSIN HÄNT NÅGON?! jag blev helt chockad iaf.
åkte till luleå vid 12 med mamma idag alltså!
när vi sitter på bussen så ringer marie från rönkan och frågar om ajg kan jobba för henne ikväll, hon var sjuk. och visst, jag har inte jobbat nått den här veckan så jag tackar och tar emot! så dagen börjar ju bra.
väl i luleå så går jag loss. haha. hittar verkligen HUR mycket som helst och måste hejda mig ibland. men myycket nödvändiga grejer hittade jag!
och precis innan vi skulle åka hem så hittade jag mina DRÖMJEANS! alltså det är helt sjukt. jag hatar jeans i vanliga fall och kör nästan alltid på jeansleggings eller vanliga leggings. varför det är så mina vänner är för att jag har världens konstigaste jeanskropp. jag har en stor härlig midja och världens vidrigaste kycklingben. så när dom sitter perfekt i midjan så är dom schvinschtora i benen och över rumpan. inte så härligt. och inte vidare snyggt. så jag undviker verkligen jeans helt enkelt.
MEN. när jag såg dessa blev jag kär på en gång!!!! det var verkligen dagens kap (bara 500kr) och dagens lycka!! alltså, lyckan fortsätter komma till mig!

här ser ni det jag köpte idag. kassa bilder, jag veet! haha..


bild 1:
svart kofta, gina
lila/rosa myströja, gina
längre jeansshorts, gina
knallrosa/cerise linne, monki
sjal/halsduk, monki
leopardmönstrad tröja, gina
svart/grå over-size tröja, monki

bild 2:
mössa (my looove), h&m
jeansskjorta, h&m 
rutig skjorta, gina
svart tröja med nitar, h&m 
lackleggings, gina 
jeansleggings, kappahl 
lite tjockare strumpbyxor, gina

bild 3 & bild 4:
jeans (min nya, största kärlek), diva
converse
linne, h&m
svart tröja med hål i, h&m
örhängen, h&m

ååh jag är HELT nöjd!!!
sen kommer jag till jobbet direkt efter luleå och det rullar på. carina (chefen) kommer in vid 21 och frågar om jag vill jobba helgen också, för marie är sjuk hela helgen. så jag får alltså 3 pass till!!! fredag 18-04, lördag 18-04 och söndag 18-00!! överlycklig. jag som hade ångest över att jag inte hade fått jobba nått i veckan. men nu hinner jag få ihop hela 33 timmar den här veckan :D:D
så nu är jag uppe i 152 timmar den här månaden, HITTILLS. och det är typ en vecka kvar, så jag kan ju hålla mina tummar att dom ringer från bemanningen nästa vecka :D
IIIH!!
alltså. jag har haft en uunderbar dag!! och väldigt lucky har jag fått vara!

när jag kom hem från jobbet har jag hunnit duscha, sätta in alla kläderna i garderoben, städa undan lite och kollat kontot! INTE fel med nästan 17000 i lön den här månaden. NEJDÅ. HÖHÖ. DOCK så jobbade jag ju nästan ihjäl mig i augusti så hade inte räknat med annat! haha.. därför jag unnar mig lite. känner FAN att jag är värd det!!

är övertrött. har glömt bort hur man jobbar kväll/natt haha..

nu ska jag stänga ned datorn!
skönt att jobba i helgen, jag hade ingenting planerat och hade typ bara tänkt vara hemma. SÅ PERFEKT MED JOBB! och så taggar jag för nästa helg :D

puss på er som orkade läsa allt detta svammel

PS. GRATTIS LILLALILLABROR att du klarade teorin idag, nu är det bara uppkörningen kvar!! PÖSS! D.S

Kommentarer
Postat av: Conehead

Jag tycker också att du var värd att handla så mycket, du har varit så duktig och jobbat som en galning!!! Jag blir glad när du är glad :)

2009-09-25 @ 08:33:25
Postat av: E

Duuuu äääär mer än värd det gumman:D ps. du har sjukt heta kycklingben.

2009-09-26 @ 09:59:56
Postat av: ola

det där är en BRA shoppingrunda JEssica. bra jobbbbbbat! ;)

2009-09-26 @ 16:31:59
URL: http://baagz.blogg.se/
Postat av: Julia

Ojoj, om jag hade haft allt det där i min garderob hade jag också känt mig 100 % lycklig ;)

2009-09-26 @ 21:08:53
URL: http://jjullaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0