torsdag

haha jag är fan kass på rubriker. orkar aldrig komma på nått storstilat. men skit samma.

igår åkte jag hem från hampis vid 16tiden. åt middag hemma och myste på. vi kom in på 'dagens ungdomar' under middagsbordet. det är fan sjukt hur högstadieungar har förändrats! blir nästan lite rädd. pappa tycker att det är föräldrarnas fel att ungarna är som dom är idag. och jag kan inte annat än att hålla med. om man skaffar sig en unge måste man ju ta ansvar för den! hjälpa till med läxorna, lära dom vad som är rätt och fel osv osv! för så är det inte idag. nu är ju inte ALLA så. men det finns oerhört många som är så. när jag gick på korpen så var det typ HÖGST 5 stycken som gick och rökte på rasterna. och dom gömde sig ändå! typ i lillskogen osv för att inte lärarna skulle se dom! men idag är det 20 stycken som står precis utanför skolan och röker. linn berättade det. och DET. det är fan sjukt. och jävligt respektlöst. det är som att ingen unge har nån jävla respekt för äldre nu för tiden. nåja.
nu lämnar vi det iallafall.

hade en fruktansvärd huvudvärk hela dagen så jag la mig tillrätta i linns rum efter 2 huvudvärkstabletter och såg handbollen. härligt med vinst. idag däremot så blir det nog mer spännande! iih.
sen så kom jolle vid 22-tiden, chippes och dippes hade han med sig så vi slog oss ned framför tvn och såg kroatien-spanien som var kl 22.45 och myste och åt gotta. däremot så drack vi vatten, så lite nyttiga var vi iaf? haha.
nej men det var fan längesen vi åt chippes nu. säkert en månad! om inte mer.. duktiga har vi varit! och så sa vi igår också att nu ska det fan dröja en månad innan vi trycker i oss igen! sådeså. får väl se hur det blir med det. haha.

sen skulle jolle göra ett arbete på min dator så jag låg och löste korsord ett tag innan jag släckte min nattlampa. hade vaknat några gånger och sagt nå roliga grejer, haha. jag är fan konstig när jag sover.

idag vaknade jag 10,30 och gick direkt upp och åt min frukost. sen tog jag min penicillin och satte mig här. sen ringde det på dörren och det var nån elkille som skulle komma och fixa nått. så öppnade dörren åt honom och 10 minuter senare var han borta igen. pratade med sandra lite gjorde jag också. hehe.

ikväll så är det träning och jag längtar som bara den! blir fan tokig av att bara sitta hemma och inte göra nått! jag har ju inte ens kunnat gå ut och gå, när fotjäveln har spökat. men nu är det färdigvilat. ikväll är det träning som gäller! vi spelar ju mot bbk på lördag och jag är jäävligt taggad! men mest bara nervös! haha..

pratade med mamma nyss i typ en timme. hon hade varit på sunderbyn idag och fått provsvaren. och som det låter nu så låter det väldigt bra! blev alldeles glad i hjärtat. : ) men imorgon så vet vi mer! du vet att jag alltid finns här mami. älskar dej!
nu sitter joel och ser på band of brothers på schhtooortvn och snart ska vi och hämta lisa på fritids! ska leka med henne tills lena kommer hem. gossilisa. får se vad vi hittar på för bus!

ska även skicka iväg en slängpuss till min bästa pappa och lena! ville bara säga tack för att ni finns om jag nu inte säger det så ofta : ) men så är det!

nej nu ska jag avsluta. tänkte ju bara skriva ett litet inlägg som helt plötsligt blev långt. och en massa onödig text. haha.
hejs

 min kära mamma & anders, och sen jag och min lilla lisa.



 (jag hade ingen bild på pappa och lena tillsammans på min dator :D)

 min linnsan förra sommaren, och jag och min elin i somras!


familjen är fan det bästa man har!


Kommentarer
Postat av: hemlig beundrare..

du är så jävla snygg i lugg!!!!!!!

2009-01-22 @ 14:47:24
Postat av: hemlig beundrare..

du är så jävla snygg i lugg!!!!!!!

2009-01-22 @ 14:47:37
Postat av: Rättstavningspolisen

Jag måste bara få visa hur man stavar : PENICILLIN......Haha jag dör, du är så söt!

2009-01-22 @ 15:05:55
Postat av: Lisa

Laddad inför morgondagen ;)

2009-01-23 @ 14:04:22
URL: http://lizafliza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0