jaha

då var det torsdag då. mamma klarade sig fint igår och nu väntar vi bara på provsvaren så man vet lite mer. sen börjar helvetet igen.. nåja. vi tar oss igenom det också mamma! eller hur? me love you long time.

hur sjukt det än låter så vaknade jag typ nyss. ska ta mig in till pappa snart. tänkte äta middag hemma och sen gå en sväng till mamma innan träningen. för idag ska jag då fan träna. måste. längtar lite! hehe. vi ska tydligen ha med 3 stycken 94:a tjejer i helgen också! svinkul! vi behöver folk.

igår när joel kom hem från träningen och jag från sunderbyn så la vi oss i sängen och såg en massa tv och åt en massa chips. HEHEHE. gotta.. men nu får det fan vara slut på sånt ett tag framöver. har ändå inga pengar så det är ju bra iofs! haha..
carina ringde igår och undrade om jag kunde jobba nån helg framöver. i helgen kan jag ju inte för då ska vi ju bort och spela, men den 17-18:e tror jag att jag kan jobba. ska höra med sture idag om matchen mot skellefteå blev inställd eller inte. sen kan jag jobba lite lördagar den här månaden, men inga söndagar typ. har matcher på söndagar nämligen. konstigt ändå. förra året spelade vi ju bara på lördagar. nåja.

gick bra på amf igår iaf. fick en massa papper att fylla i och fick ställa mig i nån sorts kö till gruppmöten. tydligen många som är arbetslösa nu. no shit sherlock.
kommer få lite pengar iaf, så det beskedet var underbart! har ju några mobilräkningar att betala.

nej nu ska jag väcka (?!) jolle och sen åka till pappa lite senare. linn tjatar, hon vill väl leka : )
ska hinna ringa min emmy också så so long.
vi ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0