äntligen vanliga dagar!

jag blir fan tokig när det är röda dagar hela tiden! vet inte varför riktigt, eller det är rätt många saker, men störande är det faktiskt.
idag har jag klivit upp 10,35 för att jag tänkte ta bussen in till stan som går 11,37. men då kom jag på att det går ju faktiskt en 12,37. då är jag på arbetsförmedlingen 13,05 och det får räcka. har nämligen tid där kl 13.
'ny planering och genomgång vad som gäller för jobbgarantin för ungdomar' står det i mitt mail att vi ska prata om.
så vi får väl se vad som sägs. 3 månader utan arbete nu iaf.

jaa, vad har hänt då. nyår så åt jag, jolle & jimmy här hos joel. hans syrra lagade mat åt oss och hennes vänner+pojkvän. himla gott. sen kom jocke och vi åkte vidare till rågraven (dock så var det en massa gorm med elen där tidigare på dagen pga stormen, men det löste sig till slut). där var hela bbk och joels kompisar.
vi stannade till tolvslaget men sen åkte vi vidare med jonnie som ville ha 80 spänn/skalle in till stan!!! haha. galet.
var på tc en sväng för att säga hej till moa och sen åkte vi hem till joel och sov.
sen har vi inte gjort så mycket. är så himla skönt när han har lov, vi ligger i sängen hela dagarna. ser på film, ser på tv, myssar och äter. haha. vi gör allt i sängen! har blivit jävligt lat kan jag ju också lägga till.
sen har jag och jolle lovat att göra middag nån helg åt alla, bara för att vi är så lata alltid annars! haha.

i lördags så jobbade jag och sen hade vi lagfest. först middag på nordpoolen med dom flesta krokenmänniskorna + matte. haha! himla trevligt. dock så vred lollo knäet ur led, så det var ju mindre trevligt.
jag vet inte om hon kommer vara med i helgen? jävligt jobbigt annars för min del eftersom jag dessutom är sjuk och kommer inte orka nånting.
nåja.
tänkte först inte gå ut, jobbade ju i söndags, men dom övertalade mig. haha..
så vi åkte vidare till mallan på förfest, hela laget. spelade ölspel, emmy dansade, vi snackade en massa skit och sen vidare till ice. tack för en skitkul kväll brudar!
joel hämtade mig och var hemma och isängs vid 3tiden så när jag vaknade kl 9 så var jag inte alltför pigg. fyfan. inte alls bakis, men bara så jääävla trött! jobbade 10-18 och när jag kom hem åt vi middag hos pappa och sen åkte vi till joel. tror vi såg en film och sen däckade vi i sängen!
sov till 14 i måndags. haha. så jäävla skönt!

skippade träningen i måndags pga sjukan. tror nästan att det är första träningen för i år (och förra säsongen då, haha) jag inte är med på! eller typ andra. duktigt av mig att hålla mig frisk osv.
sen igår så åkte jag till mamma och åt palt och ananaspaj. jag och mamma hade maten uppe i näsan kändes det som, hahah. längesen jag var sådär jävla spymätt! men gott var det : )
spelade lite gh med elin, laddade hem ett spel åt mamma och såg första halvleken av handbollen.
sen fick jag skjuts hit ut igen. såg klart handbollen, såg shaircut och sen en till match av handboll som gick.
sen blev jag jävligt trött och somnade vid 02. joel däremot somnade väl inte förrän vid 03tiden, haha.

så idag är jag vaken tidigt och känner mig duktig. ska nog snart gå upp och ställa fram frukost åt hjärtat.
men först måste jag väcka honom genom en stor blöt kyss! mohahha.
i helgen åker vi till sundsvall och sollefteå. är borta hela helgen! LÄNGTAR. jävligt längesen vi spelade match nu, så detta ska bli himla roligt.

senare idag ska jag även till sunderbyn och hälsa på mamma.
hoppas allt gått bra idag, vi ses snart min älskade mor! (om du läser det här innan jag kommer).
så ingen träning idag heller. känner inte riktigt någon som helst lust eller ork till det faktiskt..
imorgon kanske är en bättre dag.


hittade lite bilder, så varsågoda



1. jag & carin på farmen och åt julbord.
2. nyårpussen med killen i mitt liv.
3. syster linn & jag på julafton
4. lagfest. emmy, sara, mallan, jag
5. jag & mamma, bröllop i somras


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0