fredag!

lite ändrade planer!
var ju upp imorse kl 8,15 och kom på att jag glömt hämta ut på apoteket (sprutan jag var tvungen att ha med mig till vårdcentralen)! och jag hade ju tid 08,45, och apoteket öppnade ju inte förrän 9 så jag kom lite sent. 'oooj jag trodde att jag hade tid 9.15.......' hahah.
men det gick bra. i fortsättningen så tänker jag be lena att hjälpa mig med sprutan så jag slipper hålla på att boka tid och grejer! braaa att ha en sjuksköterska ;)

sen tänkte jag ju sova lite till. men det sket sig för mamma ringde så vi tog en timmes prommis. åt frukost där och sen gick jag hem. betalade elin 10 spänn för att diska min äckliga disk som blivit, HEHE. bra med småsyskon ;)
medans hon diskade så var jag på wnet och körde lite armar och bröst. haha hände en rolig grej när jag körde bänkpressen men det ska vi inte prata om..........

nu är jag hemma igen. ska bara packa väskan lite och sen åka och köpa hårfärg med elin.
ikväll blir det ju tydligen ingen handboll så funderar på en bio? nån som har lust att följa? haha. känner att jag inte orkar sitta hemma nämligen.
och så middag hos pappa då! så det var dagens planer.

nu ska jag skynda mig till mamma så att jag får duscha av mig. känner mig inte särskilt fräsch och jag hoppas att jag inte möter DIG. ja precis. just dig. haha. fast iofs.. det VILL jag ju ändå. MMMMMM. :D hahah

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0