Mohaha

Det var alldeles för tråkigt att skriva på bilddagboken och så fick jag lite ångest när jag inte skrev varje dag. det såg så tomt ut på dom där dagarna :´(
so i'm back!

annars så har det inte hänt så mycket. har ringt dom nummer jag fick av arbetsförmedlingen och gjort det jag skulle enligt våran handlingsplan. så nu är det bara att fortsätta söka jobb. sen den 7:e januari så kommer det väl hända lite mer grejer. förhoppningsvis. då har jag nämligen varit inskriven i 3 månader och blabla. fattar inte riktigt det där men antar man får reda på mer när man går dit på mötet.
nåja. har sökt ett jobb nu iaf som jag faktiskt skulle vilja ha också! så jag håller mina tummar på att dom ska höra av sig!

annars då. jaaa.. handbollen. den rullar väl på. dock har vi inte match förrän nästa söndag. då är det dax för kiruna på bortaplan. sen under december så har vi 2 hemmamatcher. en mot kalix och en mot skellefteå. det ska bli kul!
sen så kommer ju även min stjärna tillbaka!!!! jag är så jävla glad nu så all min vintermörktarbetslösingentingattgöra-depression känns som bortblåst!
emmy alltså. emmy kommer hem igen! nästa lördag för att vara exakt! åh. jag har saknat henne såå!
emmy är den som jag kan berätta allt för. hon är den som aldrig ser ner på en eller dömer en. hon är den som alltid gör en på bättre humör. hon är den som skäller på en när man gjort något knasigt och verkligen behöver höra det. hon är den som alltid lyssnar. och VI, vi är dom som alltid kommer vara bästa vänner. hon har det där lilla extra man alltid söker efter hos någon. om hon var en kille vore hon min soulmate. 
konstigt det där egentligen. att man bara kan veta sånt. men det kan jag. jag kan känna så för flera vänner jag har.
såsom carin, kärran, sandra, eve & ida. såna jag bara VET kommer vara mina vänner no matter what.
sen ska vi absolut inte glömma min mamma. hon är min absolut bästa bästa vän och SÅ kommer det alltid vara. vad ni än säger om era egna mammor så kan jag lova er att hon är den bästa av er alla!

sen så ringde sandra igår och sa att hon ska gå på balen. så då är vi där tillsammans och det var jävligt skönt att veta ;) kan ju hända att jag kommer känna mig jäävligt gammal där nämligen...... haha. men det ska bli riktigt roligt!
ska göra allt jag inte gjorde förra gången. känns bra. inte många som får 2 chanser på balen inte ;)
har redan planerat att åka ned till göteborg kring mars och fixa klänningen. den här gången ska nämligen allt vara så bra som det bara kan bli!
på tal om det, dom här 3 åren som skiljer mellan mig och jolle tänker vi aldrig på. ibland (för det mesta) så är det han som är mognare än mig. han som har dom duktiga framtidsplanerna, han som måste sova tidigt, han som skäller på mig när jag gör något oerhört barnsligt och han som inte 'tycker det är så värst kul' att festa.
så åldern har aldrig riktigt spelat någon roll.
om man är kär så spelar nog ingenting någon roll, och det är jävligt skönt.
och jävligt kär är jag ju också : )

nej nu tror jag inte att jag har nått mer att tillägga. tänkte dock skriva upp dom serier jag ser i favoritordning! vem vet, nån uttråkad student kanske får en glimt iaf! hehe

1. Desperete Housewives
2. Grey's Anatomy
3. Lipstick Jungle
4. Chuck
5. Gossip Girl
6. Heroes 
7. Eli Stone
8. Californication
9. Americas Next Top Model
10. Dirty, Sexy, Money
11. Greek
12. Samantha Who?

oj. ja. alla dessa serier följer jag maniskt. förutom dirty, sexy, money. har inte riktigt kommit igång med den ännu. men det kommer. det är nämligen bara den serien som jag och jolle ser tillsammans. och det blir inte ofta han har tid att se. däremot så brukar han vilja titta på greys och top model med mig när jag laddat ned det. haha.
fan. jag har nog inget liv kan vi nog konstatera ;) har även börjat få in eve på chuck nu! 'de går braa nu'..
nä men den serien är den nyaste jag har börjat se. och helveteee så bra den är! riktigt jävla beroendeframkallande!

nåja. träning kl 18 ikväll sen är det derby bbk-kroken, dm-match för herrarna! ska bli spännande. dessutom så ska carin (och annica?) träna med oss ikväll. jag är fan nervös! hahah. roligt.

Kommentarer
Postat av: Emmy

Älskade underbara :´) Ps. I love you

2008-11-22 @ 00:38:54
Postat av: Malin

haha kul att se att du är en lika stor serienörd som jag!:P

MEN, du måste börja se Dexter, Entourage och Kyle XY :D

2008-12-06 @ 18:24:18
URL: http://r0sendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0