lördag

jaha då var det helg igen.
igår gjorde jag ingenting.. eller ja, jag såg ungefär 12 avsnitt av OTH. är inne på 6:e säsongen nu och har äntligen kommit ikapp! haha.. joel är rätt less på mig när jag vill se det hela tiden : )
på tal om det, så åkte joel till stockholm igår och ska vara hela helgen och spela handboll.
så igår när han åkte till tåget så åkte jag hem.
det är faktiskt rätt jobbigt. hatar att sova utan honom. och jag saknar honom som bara den!

idag så ville linn åka och kika på handbollen, så vi åkte kl 14 och såg när kroken fick spö (igen....) med 13 bollar mot tyresö. sen hem och invänta skjuts av eve. pappa och lena har haft en liten 'förfest' i huset ikväll. dom ska nämligen på farmen och julbord vankas ;) haha. dom är som söta när dom håller på att städa heeela huset, varenda liten vrå innan gästerna ska komma.
jag hade aldrig orkat........
iaf, sen kom eve och gustav och vi åkte och handlade på kvantum. åt sen go'middag här hos eves mamma, kött och potatis med good sås och sallad.
sen gjorde vi iordning våran pasta/kassler-sallad som vi ska ha med oss imorgon.
för imorgon är det match.
borta mot kiruna.. tåget går kl 07.10 så det blir en tidig kväll ikväll.
nu sitter jag och eve i soffan och bara tar det lugnt. en riktig myyskväll har det varit.. funderar på om vi ska trycka i oss lite chips ikväll också... mohaha!

OCH DET BÄSTA AV ALLT, emmy kommer hem inatt : ) så hon ska följa med imorgon på matchen!! iiih. som jag saknat henne. hela laget har nog saknat henne. hon behövs verkligen!
ska bli så kul att ha henne hemma igen. vi ska hitta på en massa roliga saker har vi redan planerat ;) hehe.

och snart är det jul. det är så mysigt nu hemma hos pappa med en massa julpynt och grejer. det luktar tom jul! myyys.. dock så blir det knappt nå julklappar i år hörrni! haha. men, har iaf hunnit med att köpa till pappa, mamma, linn och elin. bara lisa, lena och anders kvar. kanske att kullis får nått. men ger nog hellre nått till farmor och folke och farfar och eve istället. är jävligt less på min bror just nu..
är även ledsen över en annan grej :( men får hoppas det löser sig.

nej nu ska jag nog göra nått annat.
antar att det dröjer tills det kommer ännu en uppdatering,så håll till godo!
joel, my love, jag saknar diiiig! kom hem nu. FAE.

Kommentarer
Postat av: Sofia

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=127998

2008-12-03 @ 12:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0