Sorry, blame it on me

Jaha nu har det gått ett tag igen....
Lördag: Kom till Eve vid 16, dusch & fix och nått vinglas senare så var vi hos Eves kompis Ellen. Vid 20 gick vi mot en fest med Diva-folk. Sen blev det Invit en sväng och sen Cleo. Jag & Evelina kände oss yngst på hela stället, men vad gör det? Jag hade en jävligt rolig kväll ända fram till vid 02-tiden då det hände en massa grejer. Så vi bestämde oss för att åka hem, så vid 03 låg vi nedbäddade.

Söndag: Vaknade vid 10, pratade med Sandra och bestämde mig för att ta bussen kl 12,25 för att hinna till en fotbollsmatch som var kl 13.15. Sandra och Sofia kom förbi mig och sen gick vi till Björknäs. BBK vann med 3-0 tror jag det var. Så det var väl kul. Hade nog ändå lite roligare utanför planen.......................
Sen gick jag hem och kvällen bestod av ingenting. Inte vad jag kommer ihåg iallafall.

Måndag: Var ute på en prommis i 50 minuter med mamma. Jävligt fint väder var det ju, så då kan man ju inte bara ligga hemma. På kvällen var det myseT. En till 50-minuterspromenad senare så var jag hemma vid 01.
Tisdag: Igår gjorde jag fan ingenting på hela jävla dagen. Pratade säkert 4 timmar i telefonen dock. X, Sandra, Emmy & Ida. Spännande va. Sen när J kom hem så såg vi 3 avsnitt av Californiacation. Helvete vad den snubben får knulla alltså! En riktigt bra serie faktiskt, och jag är redan fast. Bara efter 8 avsnitt.
Sen så kan jag inte låta bli att tänka på DET. Och jag hatar mig själv för att jag inte kan låta bli att tänka på det.

Idag är det ju då onsdag och jag gör som vanligt inte ett jävla skit. Fan helvetes jävla skit vad jag måste skaffa mig ett jobb snart. Blir ju fan galen av att bara ligga hemma hela jävla dagarna. Har sökt ett jobb idag iallafall. På Buketten. Lär väl vara jag & halva Boden. Nej. Nångång måste jag nog börja tro på mig själv.
Evelina är på ingång mot Boden, så ska vara med henne ett tag iallafall.

Fan. Imorgon åker Emmy, Sandra & Lollo (och en massa till) till Kiruna och sen Norge. Kalottkampen. FANHELVETESJÄVLApiss. Vad tråkigt jag kommer ha. Seriöst...... Åh. Vill inte ens tänka på det. Nåja, jag håller tummarna för er (elllller,....). Kanske att det t.o.m blir en fest på lördag. Dränka mina sorger så att säga.....
Nej nu ska jag nog klä på mig lite kläder och sen åka till farmor och äta.
På tisdag har jag förresten beställt tid till att gå den där körkortsgrejen, så att jag får övningsköra med min pappa & Anders. Så nu har jag börjat ta tag i det iallafall. Mitt mål är att ha gjort bort teorin innan jag fyller 21 iallfall. Om jag inte sagt det tidigare. Aja.

And she's out.
Trackback
RSS 2.0