1:a september

Personalfesten igår var himla trevlig! :) vi blev 22 st som samlades på kontoret och sedan färdades vi med buss till harads och Brittas pensionat. Kvällen började med att vi fick en guidad tur genom tree hotel och sedan avslutades med middag och efterrätt!
Jättegod lax var det!
Men eftersom jag var nykter så blev jag snabbt trött efter att ha jobbat hela dagen så vid 21 bad jag Alle komma och hämta mig. Fick med mig 3 arbetskamrater som också skulle jobba i helgen:) världens bästa jobb har jag bara så ni vet!

Förresten, jag & alle och pappa & lena har nu ingått en pakt! Ingen alkohol överhuvudtaget, så länge vi kan hålla det. Haha det låter som att det är ett problem, men inte så. Utan vi ville bara ha en utmaning och så vill vi alla gå ner i vikt ;) alla tror på pappa eller alle som vinnare, men nu jävlar!! Jag hade eldprovet nu igår, men det gick bara fint :)) inga problem alls!

Kom hem och somnade vid 23 och så upp 06,20 idag. Trötttt.. Hunnit äta lunch hos farmor och sovit en kvart. Underbart skönt.
Nu slutar jag strax och då blir det middag hos pappa & lena, alle är nämligen på bortamatch nånstans som jag inte kan uttala, haha. Han kommer hem vid 20, dååå kan vi äntligen mysa i några timmar!
Den här veckan har vi haft sjukt dåligt med kvalitetstid:( jobbat om varandra, träningar och en massa annat gorm. Men ikväll blir det lite mys iaf:)

Imorgon jobbar alle kväll men jag slutar redan kl 16. Då blir det att åka och träna direkt efter jobbet och sen verkligen bara ta det lugnt. Är helt slut i både kropp och huvud :( orkeslös!!
Blir tokig att jag alltid är så ofattbart trött!!
Hoppas det ger med sig snart.

Nä nu ska jag vidare! Ha en bra lördagskväll:)

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-2/311254/images/2012/pic_50421379ddf2b356d6001c0d.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0