13:e september

Fan så tråkigt jag har. Haha. Jag som brukar tycka det är skönt att bara ligga i soffan en hel dag och titta på serier.
Men det är som inte samma sak nu. Är inte roligt att jag har ont, att jag känner mig trött mest hela tiden, ingen vidare matlust och att ta sig upp till toan eller släcka lampan känns svinjobbigt och måste planeras. Haha. Vilka i-landsproblem va..

Tur att jag fick vara hos Lena idag och umgås och att sandra äntligen är hemma och var här en sväng innan hon började jobba! Men nu har det snart gått 2 timmar och det är ändå minst en halvtimme bort innan Alle kommer hem!
Nåja. Han är ledig nu till på tisdag så det är ju bra det iaf:) till dess ska ju den värsta smärtan ha släppt iaf!

Längtar efter att soooovaaa.. Snaaaart snaaart..
Beställde förresten lite grejer från h&m idag, hehe. En superfin och mysig pyjamas (jag är så sjukt frusen om nätterna), hårnålar, svarta vanliga tights och en ny svart tubhalsduk. Bara en höstjacka som saknas och då är jag redo för hösten!
Och på en bild ser ni vårat nyaste tillskott till våran ittalasamling :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0