27:e maj

Har haft en helt underbar helg! Åh helt perfekt!
I fredags när jag kom hem så hade hjärtat gjort så fint och som ni sett så förlovade vi oss då :) ingen kan vara lyckligare än mig ska ni veta!
Ser verkligen framemot att leva resten av mitt liv med min älskling! Aldrig haft en sån känsla i hela mitt liv! Så underbart skönt:)

Sen hann vi även förbi hos lena och tjejerna en sväng och berättade nyheten och surrade på om allt möjligt :) pappa var ju dock på elitloppet i helgen så han meddelade vi per telefon. Sedan farmor och folke. Mattias, andreas och så på lördagen även alles föräldrar. Så himla kul att alla verkar ha blivit glada :)

Sen på fredagen grillade vi godmat och myste på tills vi somnade. Älskar våran säng! Älskar Sverige! Älskar Boden! Haha jag älskar verkligen att bara vara hemma :) därför jag aldrig flyttat härifrån! Skulle aldrig klara av att vara så långt bort från familjen och vännerna. Jag trivs så bra här! Och nu när min älskling också är i mitt liv så trivs jag ännu ännu bättre!

Vaknade vid 10 på lördagen, var tvungen att åka till pappa & lena för att baka cupcakes eftersom våran ugn har pajat totalt! Haha.. Blev lite stressigt, men till kl 13 var jag färdig när andreas och mattias & moa hämtade upp mig.
Sedan var vi och firade alle som tog examen hela dagen! Så stolt är jag över honom!!
Det var himla trevligt! :)
Sedan åkte vi förbi Anders och eva också på hemvägen, alle fick en fin kniv av något slag av dom!
Och så fick han/vi äntligen våra efterlängtade ittala vinglas :D iiih sååå snygga!!
Och en klocka av hans föräldrar och ett startkit för en sjuksköterska av lena och pappa och tjejerna :)

Hann även förbi i Carins och Eriks nya lägga, superfint kommer dom få det!
Och så hem till Eurovision såklart! Underbart att Sverige vann! Det trodde jag verkligen inte! Men det var bra :)

Imorse väntade jobb igen för min del, första dagen på 2 veckor! Gick väldigt bra och båda mina tanter mådde alldeles utmärkt :) saknat dom faktiskt!
Jobbet gick snabbt idag! Hann även förbi hos lena och lämnade lite mors dag-presenter. Älskade bonusmamma <3

Vi har hunnit äta och fika lite efter jag slutat. Även hunnit sitta ute på balkongen (i all röra där ute) och dricka en iskall cider i sommarvärmen! Åhh så sjukt skönt med sommar!!
Och så bb ikväll såklart. Nu ska vi somna väldigt gott för att imorgon åka iväg till Luleå och försöka hitta några enkla möbler att ha på balkongen!

Ni hör ju vilken underbar helg! Det enda som har saknats, eller ja DEN enda som har saknats är såklart mamma. Åh hon hade varit så himla glad. Men jag vet att hon tittar på oss från himlen och ler. Jag älskar dig! Och så vill jag ge dig en stor puss på mors dag idag <3 varje dag, varje sekund saknar jag dig!


Kommentarer
Postat av: Bonusmamman Lena

<3 <3 <3 Puss!

2012-05-28 @ 08:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0