16:e maj

Ja men hallå! Nu ligger vi i Stockholm och ska sova. Jag och elin. Klockan 03,30 ringer klockan och kl 04 ska vi sitta i bilen påväg till Arlanda. Flyget går 06,45 och tar oss till izmir. Mitt på dagen borde vi befinna oss på hotellet. Åh jag längtar såklart! Men längtar faktiskt mycket mer tills jag sitter på planet påväg till kallax och får krama om min älskling igen!!
Om jag kunde förklara för er hur kär jag är så skulle jag! Men det går inte:)
Jag saknar honom så mycket redan, ni vet när man får ont i magen av att sakna någon. Så har jag hela tiden.. Åhh låt denna vecka gå fort, låt oss få det varmt och härligt!

Nej nu ska vi sova. Eller ja försöka iaf.
Vi kanske hörs under veckan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0