4:e september

jobbet idag gick finemang. hann äta lunch och sen var det dags för samling.
vi ledde med som mest 11 bollar mot helsingfors, om vi hade vunnit med 13 bollar hade vi vunnit cupen men nu vann vi med 4. om vi hade vunnit med 5 så hade vi blivit 2a haha.
jaja det var riktigt roliga matcher iaf! vi spelade sjukt bra bakåt!

sen ikväll så följde carin med mig hem och vi var bara här hemma och surrade tills klockan blev för mycket.
är så trist att hon är ända nere i örebro nu för tiden! men kul för henne såklart! mer trist för mig haha! ;)

nu ligger jag i sängen och ska fan sova. imorgon har jag maxtest på winternet.
vi gjorde ett i maj också och då var jag så sjuuukt dåligt tränad så förhoppningsvis har jag ökat lite från det iaf!
testet går ut på att mäta konditionen och syreupptagningen. typ.
grejen är att jag har det kl 10...... jag som hade sett framemot att få sova uuut imorgon innan jag kom på att jag måste dit. aja. blir nog bra!

denna vecka har jag bara fått schema för onsdag och torsdag, men karin sa att det nog blir lite mer.
så då vet ni vad jag gör!



puss på linsan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0