3:e september

puh! nu ligger jag äntligen i sängen..

dagen började med väckarklockan som ringde 06,10, var på jobbet kl 07 och så slutade jag 13,45 ungefär. då var det bara cykla fooooort till samlingen!
matchen gick sisådär.. vi har ju inte spelat en enda träningsmatch med våran första-sexa så det är inte så konstigt att vi inte spelar på topp hela tiden. men men.
försvarsspelet var då riktigt grymt i många perioder den här matchen!! så ett stort plus till det tjejer!
sen stannade jag, emmy & stina och kikade när helsingfors spöade kiruna med 20 bollar!!
så det var inte så spännande med andra ord haha..

så då cyklade jag iväg till pappa för lördagsmiddag. men även för att fira min underbara syster Linn som fyllde 16 för en vecka sedan! jag kunde ju tyvärr inte vara med då, eftersom vi var i barcelona.
hon verkade då riktigt glad över presenten hon fick av mig ;)

åt så jag jävlart höll på att spy. fuskade lite igår också, men bara liiite potatismos åt jag till planksteken. plus en JÄTTELITEN efterrätt! så den räknas fan knappt..
och så lite fusk idag. var tvungen att äta GODA jävla potatisar som Lena hade gjort! och den sjukt goda mangosåsen!! ÅHHHHH!!! helt sjukt gott.
plus att jag åt GANSKA mycket av linns supergoda cheesecake!
men sen fick det då fan vara nog.
nogfuskat för den här veckan med andra ord!

annars är jag sjukt seriös med min lchf-diet som jag har hållt i 3 veckor!
kände mig lite väl fet så kände att jag var tvungen att göra nått. och tro mig, det hjälper! sötsuget är tom borta!
och 7 kg lättare än i juni är jag också! sköööönt.. nu har jag skytit lite om mig själv idag också.

nej men hörrni, nu måste jag fan sova! jobbar 7-15 imorgon och sen är det match kl 16 mot helsingfors!



här har ni en bild på mig och min absoluta favvokille!! inga ord i världen kan beskriva hur mycket jag älskar mina vovvisar! för varje gång jag ser dom ser jag en del av mamma och jag vill bara pussa sönder dom!
mammas små bögar..

Kommentarer
Postat av: Carro

Hahaha jessica du kan vara den roligaste :) saknar dig massor!! Puss Voll och mössi på dig <3

2011-09-05 @ 22:25:19
Postat av: sandra

du det var inte lite fuskande!!!!!!!!!!!!! iofs så åt jag daim nu till frukost. och en snickerskaka he he.. pöss

2011-09-06 @ 11:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0