30:e september

Ja men hallå där!

Ligger i sängen alldeles för sent.
Har iaf haft en bra dag!
Vaknat kl 9, morgonprommis med pojkarna, kört intervaller och bröst på winternet, duschat och då var klockan bara 11,30!
Har även hunnit dricka några liter kaffe med Sandra innan hon åkte och jobbade.
Middagen fick jag hos pappa och Lena. Eller ja mest Lena eftersom pappa inte var hemma förrän sent. Sjukt gott var det iaf och jag är sjukt äckligt mätt och belåten! Som vanligt! Haha.

Vi myste sen med popcorn till idol. Alla är så sjukt bra i år faktiskt!

Meeen nu är det dags att sova. Kommer vara trött som ett as när kl ringer på 06..... Jobb 7-13 imorgon alltså!

Kolla här förresten, haha lisa har fått en one piece så jag passade på att låna den!! Önskar fan jag hade en att mysa i


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0