29:e september

Tjejerna förlorade med 25-21 men hade spelat grymt!!! Och det är jag inte förvånad över ;) men så sjukt bra gjort!!!
Blir spännande på söndag då vi har våran första hemmamatch!

Annars så har jag varit och kört intervaller imorse med sara, städat lite hemma och börjat se en ny serie, Nikita , som emmy tipsat mig om.
Sen kom Sandra och Henke hit och vi har hunnit äta och se idol.
Nu väntas kortspel ända tills jag blir less och kör hem dom. Hehe.
Anders har varit förbi och lämnat hundarna också så jag ska vara hundvakt nu till på fredagkväll. Så inatt ska jag och mina nytvättade bögar mysa som aldrig förr!!
Här får ni dessutom en bild på min finaste lilla pepsi!

Hörs säkert imorgon!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0