3:e oktober

Sådärja då är man tillbaka i sin egen säng. Men bara för en natt! För imorgon åker jag till pappa igen och sover:)
Så sjukt mycket roligare att vara där! Speciellt om jag är ledig. Är så jävla tråkigt att sitta hemma själv i en tom lägenhet hela kvällarna och dagarna! Haha.. Är så skönt att ha folk omkring sig:)

Har varit ledig idag faktiskt! Inte gjort så mycket alls egentligen. Vaknade vid 10, såg Oprah och grät, gjorde middag till hela familjen (väldigt avancerat med fiskpinnar och mos;) ), körde ben på wnet med emmy o annica och så tillsist handbollsträning!
Har bara legat i soffan sen jag kom hem, och nu är det dags att sova!

Imorgon kommer Sandra vid 10, och så är det dags för spinning på step in kl 18,15! Haha första gången man är in på step in på typ fyra år.. Men är så bekväm på wnet så har bara blivit så:)
Men imorgon då!! Haha håll era tummar hårt att jag inte kommer spy.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0