1:a oktober

Haha helt sjukt, jag ligger redan i sängen nu och ska sova. Kan inte ens komma ihåg sist det hände såhär tidigt.
Ganska trött efter en helspäckad dag!

Började med att klockan ringde 06, jobbade 7-09 och så hann jag på träningen mellan 9-10,30 och så jobb igen 11-13.
Tillbaka hem till pappa för att grilla korv vid uteplatsen på gården och mysa i solen med hundarna. Sjukt fint väder idag!
Och så goood middag, efterrätt och kaffe. Såg Luleås match på tv och började se nyaste pirates innan jag tillslut blev för trött!!

Imorgon står jobb 7-13 på schemat och så direkt till hildurs för att sedan samlas 13,45.
Matchstart kl 15,15 mot Rimbo!
Taggad till tusen så somnar jag fan nu.

Vi hörs säkeeeeert imorgon mina kära läsare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0