It's just a drop in the ocean



fick isigt hår idag när jag tog en prommis till farmor.
annars har jag fan bara jobbat 50 timmar den här månaden och har lite panik när jag inser att det är den 21a idag. kul.
nåja. pengar är ju inte allt här i livet.
det är tur att man har så mycket annat fint att vara glad för!
idag har jag hunnit sova till 12, handla med emmy, kört konditionsträning på wnet, sett handboll och tillsist tränat handboll till 22,30.
när jag kom hem gjorde jag en sjukt god pesto som carin har lärt mig. gröna oliver, svarta oliver, oliver med ansjovis & så 3 vitlöksklyftor blandat med lite olívolja. och mixa allt det där.
sjukt gott med såna där små hårda bröd till.
har även hunnit se alla "solsidan"-avsnitt på 2 dagar.

Kommentarer
Postat av: Emmy

Hej världens finaste kompis : )

2011-01-21 @ 09:43:17
Postat av: Carin

Hjärtat de är tapenade de heter;)

2011-01-21 @ 23:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0