And if you do me right, I'm gonna do right by you




har hunnit vara på en liten resa med laget, 7 timmar i buss till sollefteå.
vi vann matchen så det var ju inte helt i onödan!
undrar om man ens KAN ha tråkigt när man är med dessa tjejer? tror då fan inte.
idag har jag städat, diskat, plockat och tvättat. heeela dagen tog det.
ungefär.
sen har jag tränat på wnet (dom har f.ö fått sjukt snygga maskiner) innan det var dags för tisdagsfysen.
är lagomt mör i kroppen kan jag ju tala om.

så därför unnade jag mig ett fotbad när jag kom hem.
och iochmed att det var tvättdag idag så unnar jag mig också att sova i renbäddad säng.
tror inte det finns nå bättre än att känna lukten av sköljmedel när man ska sova.
fast lite ensamt såklart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0