30:e januari

i helgen har jag hunnit med väldigt mycket!
i fredags var det ju middag hos pappa, igår var vi på hockey i luleå och idag har jag spelat match och ätit söndagsstek hos pappa & lena!
så nu är jag väldigt trött. ska slå på csi och se på det innan jag somnar.
perfekt söndag!



och förresten så vann vi ju matchen! så det var våran 11:e raka vinst! känns så jävla kul att vi är så jävla bra i år :)
en rolig grej som hände på hockeyn förresten, lisa min syster som är 10 år, fick gå ut på isen efter matchen och dela ut pris till chris abbot! hon var helt lyrisk över det här och det var så himla gulligt. hihi.
en annan rolig grej var att jag och linn sa en svinlång mening till lena, EXAKT samtidigt! utan att vi visste vad den andra skulle säga! haha ibland märks det att man är syskon!
vi skrattade då väldigt länge åt det här! heheheh


Kommentarer
Postat av: Pappa

Vi hade så trevligt sååå...!Men int behöver du lägga ut det 2ggr:)

2011-01-31 @ 21:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0