5:e december

Åh vilken helg! Ville aldrig att den skulle ta slut!
Började i torsdags med jobb 7-17, sen träning till 20 och så fick jag åka med linnea och så släppte hon av mig hos Alexander. Vi myste hela kvällen, såg the walking dead (som vi segat med hela veckan haha) och svamlade på.
Sen på fredag var han i skolan till kl 13, haha och jag sov ända till dess! Helt sjukt! Kommer inte ens ihåg när jag sov så länge sist!
Eftermiddagen spenderades i sängen, det var ju ändå så mörkt och trist ute. Vi låg och pratade och kramades och plötsligt blev klockan 16!! Haha. Att tiden går så fort när jag är med honom är så jävla störande.

Och så var det dags för saffransbullebak! Så sjukt goda dom blev! Och så tacos hann vi trycka i oss innan idol började. En vanlig mysfredag med andra ord! Fredagar är heliga för oss :) ingen träning, och oftast inget jobb!
Lördag åkte vi till boden redan vid 14, hann gå ut med Alexanders brors hund och klockan 16 var vi hos pappa för att se handbollen på tv med Linn.

Och så kom pappa & Lena hem, gooooo middag åt vi och så satt vi i köket och surrade tills kl blev 00. Haha som sagt, tiden bara springer iväg! En perfekt kväll var det iaf!

Och så söndag var det jobb 7,30-17,30, var ju egentligen min lediga helg men bytte förra söndagen för att kunna vara med på matchen. Nåja, det gick bara finfint!
Vid 19 kom pappa, Lena, Linn och lisa för lite adventsfika hos mig. Himla mys!
Och Alexander hann ju faktiskt också vara med en stund!

Haha det är verkligen SÅ sjukt att jag har träffat honom! HONOM. Med stort H. Vet inte hur många gånger jag kan säga hur kär jag är, men ni får stå ut!
Helt seriöst så har vi inte sovit utan varandra sen första gången vi sov med varandra. Vilket nu är 36 dagar sedan! Haha förstår niiii! Fan vad töntig jag känner mig. Men med honom är allt så annorlunda, vi vet precis vad vi vill. Med oss och med livet i övrigt. Helt underbart!

Men nu måste jag jobba vidare, ville bara dela med mig av en underbar helg :)
Ikväll slutar jag 17, sen träning till 21,15 och så åker jag till Luleå ikväll! Ledig imorgon, mmm så skönt!


Kommentarer
Postat av: Emmy

Myssipyssi!!!!!!!:)

2011-12-06 @ 10:20:01
Postat av: lisa

varför fick inte jag stort "L" i mitt namn, blir besviken ju!;)

2011-12-06 @ 15:29:03
Postat av: lisa

och så står det: " så kom Pappa och Lena " återigen ingen lisa :(

2011-12-06 @ 15:31:28
Postat av: Carro

Åh vad mys! Jag blir typ nykär av att läsa dethär haha. Puss på dig

2011-12-07 @ 13:11:30
Postat av: sandra

gossigossimossi ar sa glad for din skull!!:):):)



haha alskar carros "typ" nykar



pusss

2011-12-08 @ 14:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0