3:e december

5 saker jag älskar hos Emmy:

* hon och jag är så jävla lika när det gäller vissa saker! Och det är så fruktansvärt skönt att ha en sån vän!
* hon får mig alltid på bra humör.
* hon vill mig alltid väl, och vill alltid att jag ska vara glad. Hon frågar ofta hur det är med mig, och det uppskattar jag!
* haha hon är verkligen rolig! Hon kan säga så roliga grejer och skämta om allt, det finns ingenting vi inte kan prata om! Sen är hon sjukt grym på att sjunga, haha!
* hon är en grym matchmaker, bäst i laget, grym på att laga mat och baka och så är hon den bästa på att gorma i mitt hår med allt jag kommer på!! Haha det räckte inte med bara fem grejer :)

Jag älskar dig min bästa vän!


Kommentarer
Postat av: Emmy

hihi :)) du är ju världens gulligaste! ligger och ler och svettas lite. älskar dig finaste tjejen. visst vet du att du är min bästa vän, på riktigt? vi ska vara tillsammans föralltid jessica:)) och nu när du träffat din fina drömprins vet jag ju också att du aldrig kommer flytta ifrån mig, vilket gör mig så glad och varm i hjärtat.

2011-12-04 @ 10:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0