nästan 53 timmar..

jag är helt chockad över att jag klarar det här.
idag har varit en lite bättre dag. har SVEPT kaffekopp efter kaffekopp.
säkert 8 koppar har jag fått i mig idag.
och nu när jag kom hem och har duschat och la mig i sängen så fick jag ääntligen ta mitt nikotintuggumi. mmm, det var härligt.

nu har jag handbollen på i bakgrunden och tänkte faktiskt sova snart. är rätt trött. vaknade nästan varje timme inatt också. men men. det kan ju inte bli värre nu iaf.

ser fram emot helgen iaf! fick jobba imorgon 7-17 och efter det ska jag, gustav, emmy, matte, åsa & rickard bowla mellan 17-18! sen iväg o se när bbk spelar mot strömnäs på hildurs. himla trevlig kväll ska det bli:)
sen hem o sova, och så fick jag jobba 7-12 på lördag. måste förbi stan o fixa det sista då. sen hem till mamma & äta och sen äre match mot malmberget! KROSSA ÄRE SOM GÄLLER.
sen direkt efter matchen så är det lagfest. hos mig, som sagt.
sen ska vi vidare, boddan eller lotus är ju frågan? det blir nog trevligt vilket som. med världens bästa lag så blir det ju alltid roligt ;) hehe.

nej nu ska jag se klart matchen. sen sussa gott. tyvärr alldeles ensam, gustav fick vinterkräksjukan igår. suger ju rätt så hårt faktiskt.

nej, natt på er!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Hej du.. Gustav säger att det är värst första veckan och lite bättre andra veckan, så håll ut!! Och försök att stå emot på lagfesten på lördag! You can do it!!! =)Vanliga tugummi är tydligen skitbra ju, så fortsätt med det. Jag håller tummarna för dig gumman. STOR PUSS TILL DIG.. och lycka till på matchen!!

2010-01-29 @ 15:19:21
URL: http://evelinagothed.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0