30 timmar

nu är det 30 timmar sedan jag snusade.

hur jag mår? ärligt? jag mår skit. det här är en av dom värsta sakerna jag varit med om i hela mitt liv.
huvudet spränger, om möjlig ännu värre än igår.
jag är av någon konstig anledning alldeles hyper och pratar alldeles för snabbt för det mesta.
huvudet hänger inte med. om nån säger en för lång mening så kommer inte ens hälften in i mitt huvud.
svettningarna är inte att leka med.
om någon skulle säga något taskigt skulle jag LÄTT börja gråta. känns som att alla känslor ligger ovanpå huden!
vaknade varannan timme inatt för att kolla på klockan o sen somna om. tydligen rätt vanligt när man slutar med nikotin. sömnsvårigheter. usch. jag som älskar att sova..

har idag iaf storhandlat. köpte på mig ett paket nicorette. har tänkt att ta ett tuggummi/dag. på kvällarna ska jag ta det. så att jag har nått att längta till under dagarna.
det här är helt sjukt svårt.
jag räknar timmarna. efter lite läsning på internet så ska det ta MINST 3 veckor innan det värsta suget är borta.
SÅ HÅLL FÖR FAN ALLA ERA TUMMAR FÖR MIG!!! nu jävlar ska jag klara det här!!

nåja. nog om det.
som sagt. handlat idag. för nästan 900 kr. duktigt av mig.. det får räcka hela månaden dock. kanske nån mjölkliter till. hehe. får ju f.ö nästan 2000kr mer/månad nu när jag slutar snusa. helt sjukt mkt pengar, jag vet.

nej hörrni. jag är fruktansvärt trött nu efter att ha jobbat hela dagen och sen direkt iväg på träning. har ätit mammas golax till middag och duschat. nu återstår bara ett samtal till min magsjuke gustav för att säga godnatt.

PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0