4 februari

jahaja. vad har hänt? haha kul att jag alltid börjar mina inlägg så.

nåja. lagfesten var väldigt trevlig! alla kunde komma den här gången också. eller nej nu ljög jag. lollo var tvungen att jobba. men resten befann sig hos mig i min lilla tvåa. drog vidare till boddan sen. ååh älskade boddan vad jag har saknat dig!
söndagen var väldigt lugn ska jag då säga er. måndag vare jobb 12,30-21,30, tisdag 7-12, onsdag 7-12. sen har jag inte gjort alltför mycket. varit hos mamma. druckit en massa kaffe. överdoserat onico och sett en massa family guy. har inte kunnat träna något i veckan heller. har känt mig helt konstig i kroppen. igår fick jag dessutom feber. vet inte riktigt vad det är som spökar, men bra har jag då inte alls mått!
idag var jag ledig iaf. fick äntligen sova ut. vaknade vid 12 nångång. tog mig till farmor för lite föda och sen till mamma i nån timme. gick sedan vidare upp till pappa för middag och sprutintagning av lena. myste på där ett tag innan jag fick skjuts hem. har hunnit duscha, läsa bloggar, skörda och satt högre ben på min säng! kolla så fint.


hm. mer då. imorgon ska jag jobba 7-17, sen kommer gustav äntligen till stan:) har inte träffat honom sen i söndags, då jag inte mått super den här veckan. men imorgon så! vet ej vad vi hittar på dock. men nått trevligt ska väl hända! sen på lördag är det jobb igen, 10-18. samma tid på söndag också. puuh. efter den här veckan har jag jobbat ihop 41 timmar! nått sånt. duktigt.
jahaja. på lördag ska jag iaf vara med kärringen. hon kommer hem från schtorstan ikväll så på lördag ska vi mysa.

det är väl vad jag har planerat ska hända i helgen. sen vet man aldrig om det ändras. det som är lite roligt med livet. man vet aldrig riktigt vad som händer!

nu ska jag sova. huvudet dunkar och febern är fortfarande inte borta. jag håller mina tummar att jag mår bättre imorgon. men jobba, det gör jag iaf. det är ett måste. sen kan jag däcka när jag kommer hem, det gör inte så mycket. bara bra faktiskt. då kan gustav ligga o stryka mig i håret och tycka synd om mig. hehe.

bjuder på 3 bilder här! puss så länge.



såhär svarthårig var jag för 2 månader sedan. kolla så duktig emmy har varit som gjort det såhär ljust igen, UTAN att avfärga det! hehe.



och här har ni en bild på mig o gurra från i lördags som madde tog på oss! min mamma sa idag: om någon skulle fråga mig 'vem är jessica'? så hade jag visat dom den här bilden. det här är du, fast inte med ord utan med en bild.
jag blev glad. jag är glad. NÄSTAN alltid.





                                   Some say losing it all can bring something new, someday all your pain make sense to you.


Kommentarer
Postat av: Pappa

Ja den bilden är verkligen fin! Min vackra dotter snyft...:)

2010-02-05 @ 10:53:36
URL: http://linnnk.blogg.se/
Postat av: Evelina

Du är så söt du! =) Saknar dig..

2010-02-05 @ 12:17:53
URL: http://evelinagothed.blogspot.com
Postat av: Lena

Vad kul att benen till sängen passade! Fick du dit dom själv? Kram

2010-02-06 @ 21:46:05
URL: http://linnnk.blogg.se/
Postat av: Gräsmattan

Goschli <3

2010-02-07 @ 08:26:10
Postat av: carin bergdahl

Gumman så duktig du är som slutat snusa!:)

Men du seriöst kan du sätta större bokstäver på inläggen får seriöst ont i huvet för att jag måste koncentrera mig för att se vad som står,hahah!

Älskar diiig

2010-02-07 @ 21:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0