17 februari

idag är det alltså onsdag. tycker att veckorna bara susar förbi. begravningen var iaf väldigt fin. begravningar är jättejobbiga på alla sätt och vis. men allys begravning var vacker och fin. så tycker jag begravningar ska vara. vackra.




annars dåå.. efter vi kom tillbaka från vuollerim så åkte jag med kristin till sandra i luleå. emma var där också. en massa skitsnack senare så var vi hemma vid 23. somnade väl nån timme senare.
och i lördags var det ju underbart väder! bara -4 uppe i klinten! hade en underbar dag med favvopappa och favvolisa. sen var de gomiddag med kräftor hos pappa som stod på schemat. helen o jocke kom också. hade en himla trevlig kväll! sen gick jag bara hem och sov. man blir fan mör i kroppen av att åka snowboard hela dagen! har haft ont i svanskotan ändå sen dess, haha.




och så i söndags då. vaknade redan vid 10, var på stan en sväng med emmy & sofi. vi hann även äta på daggan. och sen var det handboll hela dagen. satt på hildurs från 12,30 till 16,30 haha. träsmak är väl de minsta jag kan säga. men hade en himla trevlig alla hjärtans-dag med favvolaget! sen åt vi söndagsstek hos bonusfarmor på kvällen. porterstek blev det:) himla gott! och vi hade många goda skratt den kvällen, haha. fick även choklad, både av mammafamilj o pappafamilj! man har tur som har världens bästa familjer. och jag har TVÅ, helt underbara :) puss på er.
i måndags så var jag o mamma ute och gick med pojkarna i en timme i finvädret! sköönt. och sen sprang jag faktiskt en tur på bandet också! kände mig duktig. annars hände det inte alltför mycket i måndags. eller ja just det, såg en film med kärran! the hangover, haha. sjuk film.



och så igår jobbade jag, 7-17. har även fått två dagar nästa vecka. tisdag 17-22 och torsdag 11,30-15. sköna pass :) och så jobbar jag ju i helgen på rönkan.
nästa helg blir inte mycket ledigt. match mot bbk på fredagkväll och sen match på söndag mot kalix.

MEN IKVÄLL!! ikväll är det match mot lillpite hemma i borgen! underbaart. längtar sjukt mycket efter att få spela match! var över 2 veckor sedan sist! ooh, ska bli så kul!! bara vi gör vårat bästa så är det lugnt! vinst eller förlust. vi får väl se ikväll!

annars så ska jag och kärran försöka hålla oss vakna hela natten för att se hockeyn inatt! spännande. bäst för dom att dom vinner så att man inte är uppe i onödan.

för övrigt så har jag så sjukt jävla svårt att somna om nätterna! vet inte vad det är för fel.. jobbigt som fan är det iaf. igår sov jag 3 ½ timme, och sen iväg o jobba i 9 timmar och sen en sen träning. var helt död på träningen för att jag inte sovit. jävla skit.
ändring på det!

nej hörrni. nu ska jag dricka mitt kaffe och spela en massa bra musik och invänta middagen. det blir taggtråd idag till middag. hehe. eller så korvstroganoff a´la mamma.

puss så länge  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0