11 februari

jahaaa.. sen sist? hmm.. helgen var bra. väldigt skön och lugn. jobbade, var med kärran och sov mest. måndag var jag ledig. fick jobba åt tanja i tisdags på rönkan. och igår var det jobb på kvarnängsgruppen.
men sen dess har telefonen varit väldigt tyst. har skrivit ut mig imorgon och på lördag.

imorgon är det nämligen begravning. anders plastmamma gick bort för ca 3 veckor sedan. vila i frid ally!
så imorgon kl 9 så åker vi till voullerim hela mammafamilj + andreas. vet inte riktigt när vi är hemma, men det blir nog bara att sova när vi kommer tillbaka.

på lördag ska jag faktiskt åka till klinten med pappafamilj! ååh vad roligt:) jag brukar se till att åka minst en gång per år iaf, haha. så nu blir det första gången för i år! ska ju tydligen vara goväder också, så det ska bli väldigt roligt! sen är emmy och mattias där och fixar i hennes morfars stugor också, och sandra & kärran skulle nog också dit. sen på kvällen ska jag äta kräftor hos pappa! MMMM. många tycker det är konstigt, men pappa och lena äter kräftor typ en gång i månaden! även fast det inte är augusti! haha. gossi.
GOTT SKA DET BLI!!

sen är jag inskriven på söndag, så jag hoppas dom ringer idag eller imorgon och vill att jag ska jobba då! annars så är det handboll hela dagen. först kroken och sen bbk damer! hade varit väldigt skönt att vara ledig i helgen. men om det dyker upp jobb så måste jag. så äääre.

annars så är jag inne i en period där jag inte orkar vara med någon. haha. vill mest bara ligga hemma efter träningen och se på serier. men ikväll ska jag faktiskt till emmy efter träningen. ska ringa henne nu o säga att vi måste köpa nå gotta.

pratade med carin igår på skype också. det bröts, så vi får försöka göra ett nytt försök ikväll, visst då? saknar henne en massa. då vet ni.
ja hörrni. jag vettefan vad mer jag ska säga till er. har inte hänt alltför mycket sen sist.

jag bjuder på en bild jag tog nyss iaf, HEHE.



ikväll är det som sagt träning, men först middag här hos mamma.
jag har tur som slipper laga middag hemma och har världens bästa föräldrar :)

Kommentarer
Postat av: rapsfältet

Jag blir lite rädd för dej när jag ser bilden.....

Men du är väldigt söt<3

2010-02-11 @ 22:21:45
Postat av: carrooo

jessi du e soooeeetiz..;)

2010-02-15 @ 12:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0