21a april

nu äntligen så skriver jag! hehe. nu kan ni bli lyckliga igen! (familjen).

nåja. jag kommer då fan inte ihåg allt som hänt sen sist. men förmodligen är det inte så värst mkt.
vi kom tvåa i serien iaf. så det var ju jävligt grymt av oss faktiskt.
nu har vi haft uppehåll i 3 veckor, men ikväll så startar det upp igen. vi börjar med styrke, hehe. sköönt.

jobbet går bara bra. har kommit upp i heltid den här månaden iaf. och det passar ju perfekt eftersom jag och kärran planerar in en utlandsresa kring den 9e juni. en vecka med sol. vi bryr oss inte så mkt om vart vi hamnar. bara det är varmt och skönt så är vi nöjda haha.
annars så har jag hunnit vara i emmys och mattias lägga och lärt mig att foga kakel ;) hehe. och ikväll ska dom flytta in! har gått helt sjukt snabbt. så då ska jag då fan ta mig dit imorgon har jag tänkt.

jobbar imorgon 7,30-15 och sen är jag nog ledig hela helgen. får väl se om det blir nått på fredag eller lördag kanske. vet inte ännu.. och imorgon skulle jag och kärran fika med stina. på fredag ska jag äntligen till pappa och fredagsmysa. var alltför längesen jag var där nu på en mysmiddag. förhoppningsvis så startar pappa grillen för första gången i år också :D mmm längtar!!!

och mamma kämpar på som vanligt med cellgiftsskiten. nångång måste det ju vara nog. men det här cellgiftet verkar faktiskt hjälpa. så vi får hålla tummarna att det är så.
annars så vettefan om det har hänt så mycket mer.
carin kommer hem på fredag iaf, ska bli såå braa :)

jag har f.ö spanat in en jacka jag vill ha på kupan. på fredag har jag råd att köpa den så jag håller alla tummar jag har på att den finns kvar.
ikväll efter träningen ska jag bara mysa. upp tidigt imorgon. är ganska så less på att vakna tidigt.
idag däremot så fick jag sova ända till 11,30. hehehe.

nej nu ska jag hjälpa mamma med maten och invänta träningen.

nästa gång vi hörs så kanske det inte har gått lika länge, haha. kan ni ju hoppas.

pöss


Kommentarer
Postat av: Lena

JIPPI!! ;)

2010-04-22 @ 10:01:08
URL: http://linnnk.blogg.se/
Postat av: Julia

Jeeppp, vi är lyckliga :D

2010-04-22 @ 23:00:24
URL: http://jjullaan.blogg.se/
Postat av: Valle

Alicante/Torrevieja till sommaren då? ;) ro hit med msn Jess! :)

2010-04-24 @ 16:27:11
Postat av: Valle

[email protected] - Så, fixa det här nu ;)

2010-04-25 @ 14:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0