what's new?

janiii.. i fredags så vaknade jag bara, hade tvättstuga mellan 12-17.. hann även på stan en sväng och fixa lite nödvändigt! sen åkte jag med pappa & lena och lisa till hildurs. äldsta lillasyrran Linn spelade nämligen Kroken cupen i helgen! Dom förlorade dock matchen, men hon är alltid grym! sjuukt duktig!!
seeen, så var det nästan direkt iväg till jobbet. jag och jenny svammlade på rätt så duktigt in på småtimmarna, haha. men 3,24 stämplade vi ut. när jag väl kom hem, sjuukt övertrött så kom jag på att jag inte hade satt på dom renbäddade sängkläderna. så då det var det bara att fixa det.
sen en dusch såklart. man kan ju inte sova skitig i en renbäddad säng?! nej helvete det går ju inte.
lite datorn och john blund kom inte förrän efter 05 nångång.

såå. imorse vaknade jag kl 13. SKÖÖNT. marie från rönkan ringde och sa att hon mådde bättre och att hon skulle jobba ikväll och imorgon. så jag behövde alltså inte jobba för henne. lite trist såklart, pengar.. MEN. ändå grymt skönt. läääängesen jag var ledig en hel helg kan jag då lova er!
sen åkte jag till mamma vid 15, drack kaffe och åt såklart en donut :D myste på och kramade min lilla mamma. tur att du mår bättre nu!
sen vidare till hildurs. ännu en match alltså! stannade kvar och såg deras sista match också, och sen direkt till pappa för tacosmiddag :D MMMM! fan så längesen det var jag åt tacos alltså!! stöört gott.

surrat en massa, ätit gott, och umgåtts med linn & emira och sen såg vi en film. 'nobody mess with the zohan' tror jag den heter. haha, man fick sig några skratt.. pappa höll dock på att dö av skratt nästan hela filmen, speciellt det där med det iranska telefonnumret, hahah. han gav den NÄSTAN 5/5. DET var kanske lite att ta i. kanske 1 för mig. kanske 1,5. men ALDRIG över 2. haha. sötpappa med kass humor ;)

nååja. sen gick jag hem och nu har jag suttit här sen dess. borde packa upp tvätten som är i tvättkorgen men jag pallar fan inte det just nu. mina närmaste planer är att borsta tänderna och tvätta bort sminket och sen SOOOVA!

imorgon kl 13 äre herrmatch, sen ska vi käka middag hela laget.
det blir MYS!

men nu ska jag dra vidare.



                                                                                                                                  wish you were here.


Kommentarer
Postat av: Pappa

Tycker att jag har lysande humor:)det där med telesvaret hos Hizbolla samt det långa telenumret var ju helt hysteriskt roligt!!!!:)Hur som helst var det en kul kväll!! Trivs när du är mätt och trivs! ha de /pappa

2009-09-27 @ 19:48:29
Postat av: jenny

så det blev inge party din toffel ;b

2009-09-28 @ 04:35:39
Postat av: carryyy

HAHA zohanfilmen är ju jätteroligt!! ;D;D;D

2009-09-29 @ 22:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0