tisdag dåå

yes. räknade just ut att jag har jobbat 12 av 15 dagar den här månaden....... det är ju en del, jo.
men idag och imorgon är jag ledig :D
så imorse tog jag mig en rejäl sovmorgon och klev inte upp ur sängen förrän 11,30. aah, som jag har längtat att slöa på morgonen.. sen tog jag mig en prommis med hundarna i dryga timmen och sen när jag kom tillbaka så kom kärran hit.
jag åt lite 'frukost' och vi svammlade på ett tag innan elin kom hem.

vi la oss alla 3 i elins säng och slog på top model på tvn :) fick hem dom nyaste avsnitten idag! hehe. så har nött.. tog mig in i duschen tillslut och sen drog kärran vid 17.
jag och elin tog cyklarna till coop och köpte lite grejer till smoothien som vi skulle göra :D
satte igång 2 tvättmaskiner, hängde upp tvätt, renbäddade sängen och gick ut med hundarna.
elin dammsög och duschade hundarna sen också.
så ni är vi redo när mamma kommer hem :D fiint har vi gjort..
och smoothien är på kylning och idol väntas.
PRODUKTIV dag med andra ord!

inte en bra dag. inte alls.. vill inte alls att min lilla mamma ska må dåligt.
vill inte att nån i min familj eller mina vänner ska göra det heller för den delen..

nej nu ska jag kila!
grattis åsa, förresten, till platsen i umeå! :) du kommer såklart att saknas här hemma, men du kommer nog få sviinroligt där borta! boden finns alltid kvar ;)

PUESS

Kommentarer
Postat av: superwoman

Ni hade gjort så fint härhemma, du och Elin. Och jag har sovit jättegott i den renbäddade sängen, tack.... Och jag mår inte alls dåligt! Man får vara glad så länge det finns medicin som hjälper, eller hur? Har varit och gått med pojkarna 40 min på morgonen, allt känns som vanligt, lite mossig i huvudet bara. Puss på dej älskade vän, vi hörs säkert senare!

2009-09-16 @ 10:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0