tiiisdag

jaha då jobbar jag bara imorgon då. sen är jag ledig torsdag och fredag och sen jobbar jag som vanligt lördag och söndag!
åkte till farmor efter jobbet idag och åt lite middag. mmm :)
sen dess har jag bara legat hemma. jag trivs väldigt bra här nu när det är städat och fint! SKÖNT.
emmy hade fortfarande kund så tror ej jag hinner förbi läggan hennes idag! får bli en annan dag istället :)

nu ska jag snart byta om och sen dra iväg på träning mellan 20-22. först en timmes fys/styrke och sen handboll. det kommer även en ny tjej och tränar med oss idag, väldigt spännande!

nej undra om man kanske skulle ta sig en nap innan träningen.
hoppas bara att vi är nå folk och att inte alla är hemma och är sjuka :(
när man väl är hemma från träningen ikväll så blir det väl att sova på en gång. kommer vara död känner jag redan nu.

pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0