freeedag

ooh jag måste ju faktiskt erkänna att jag var liiite lycklig imorse när dom inte ringde från bemanningen! haha. jobbat som ett psyk den här månaden också, så är faktiskt skönt att vara lite ledig också.
jobbar ju dessutom helgen på rönkan, 10-18 både lördag o söndag. så det räcker gott o väl :D

annars dååå.. ja alltså jag gör egentligen inte så mycket. hänger hos mamma, hänger med kärran, ser idol & tränar är väl det jag gör när jag inte jobbar! det räcker gott o väl, jag gillar mitt liv oerhört mkt nu faktiskt :)

och ikväll (eller typ snart) ska jag till mamma o hänga där idag. äta fredagsmiddag och bara freeedagsmyysa!
imorgon jobb och sen direkt iväg till pappa för lördagsmyyys :) längesen jag var där nu, saknar er!!

men nää, nu ska jag nog klä på mig nått och ta tag i den här dagen. jo det ska jag göra.

PUSS

Kommentarer
Postat av: bonusmamman Lena

:) Vi saknar dig oxå!!Blir gott m kräftor,eller hur?

puss

2009-09-18 @ 19:20:29
Postat av: Originalmamman

Pizza är aldrig fel på en fredag, om än kanske lite väl fett, hihi. Men gott var det!! Du är som ett litet mys hela du!

2009-09-19 @ 08:55:54
Postat av: Bonusmamma

ler

2009-09-19 @ 16:39:46
Postat av: Jullan

monopol är heller aldrig fel! :-D

Eller ja, det blev ju inget igår ;)

2009-09-20 @ 13:31:53
URL: http://jjullaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0