torre

japp då äre torsdag! igår fick jag jobb mellan 16,30-21,30 så blev tyvärr ingen träning för mig :(
sen satt jag som vanligt på datorn ända tills det var dags för sängen.
upp imorse, vaknade av bemanningen som ville ringa och boka mig för måndag 8-12 och självklart tog jag på mig det!
så nu när alla andra börjar sin helg så börjar min arbetsvecka! imorgon 10,30-18, lördag och söndag 10-18 och så måndag då 8-12. nååja. som sagt, pengar är pengar ;) man ska ju vara glad att man får jobba!

nåja. efter jag vaknar så drog jag mig iväg till wnet och körde lite ben och mage+rygg. sköönt. sen tog jag mig till mamma och nu sitter jag här. väntar på raggmunkar som blir dagens middag :D mm, hoppas det är gott! är så sjukt längesen jag åt det, så detta blir spännande!
sen ska vi åka förbi läggan en sväng för att sätta upp lite tavlor o grejer som mamma fixat! hon är så söt som både har KÖPT och sytt mina nya gardiner!! puss på min lilla mami.
kommer säkert nå kort sen, håll utkik!! sen efter träningen ska jag och äta GOOOOfika hos sandra som fyller år idag!! PUSS PÅ DET.

nej nu ska jag duka och ladda för träning! WEEEHOOO!

Kommentarer
Postat av: sis L

satt du på datorn? gick den inte sönder då? :o



hälsa sandra förresten!

2009-10-15 @ 18:39:02
URL: http://linnnk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0