och så tisdag

jaappp. igår så sprang jag faktiskt på löpbandet! förbannat jobbigt vare och svetten bara rann. nåja hellre det än att frysa utomhus! och ett löppass och ett styrkepass skulle vi ju göra innan träningen idag. CHECK AND CHECK!
sen på kvällen kom hanna och kärran förbi och vi såg en film '17 again'. hehe. ÅÅH han är fan snygg. älska highschool-filmer.

somnade vid 00 och sen vaknade jag kl 7 av klockan. måste som vara liite halvvaken ifall att dom skulle ringa mig. men telefonen var tyst och kl 10,30 klev jag upp. frukost på det och sen tog jag mig till mamma. mutade brorsan att köra mig till luleå så att jag skulle få köpa en jävla vinterjacka. känns ju SÅDÄR att lägga ut 1500 spänn på en jävla jacka. men men. om jag inte ska frysa i vinter så var man ju tvungen. skönt iaf. och fin är den!!
fick även med mig ett linne och en tröja från monki och 2 lampor till mamma.
kom tillbaka hit och åt middag, skinkpaaaj och broccoli. MUMMA.

nu inväntar jag bara träningen som sker om en timme och varar ända fram till 22. sen ska jag ungefär däcka i sängen. imorgon kanske det är jobb men annars vet jag inte.
på torsdag är jag utskriven iaf, ska nämligen till tandläkaren 07,40. sen direkt till pappa där lisa väntar på mig! blir en heldag med gullisen. vi ska på öppningen av gallerian och sen äta lunch på stan :)
myssi.

nej men nu ska jag börja bege mig hemåt och byta om.
blir en jävligt tråkig kväll ikväll när du är så klantig som glömmer laddaren. haha ;)

hööörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0