ännu en helg har gått

och jag har jobbat sen i fredags då.
sen i fredagskväll så gick jag förbi mamma efter jobbet och såg lite idol och åt lite gotta.
sen hem o sova bara. upp o jobba, sen vare lite fest. moa o carro var ju hemma, så man måste ju passa på! haha. helt OK kväll faktiskt. stod i mitt horoskop att man skulle hitta mig på dansgolvet. DÄR ÄR VI.
åt en pizza med sandra och sen traskade vi hemåt.
somnade dock inte förrän 05,30, haha.
så jo ajg var RÄTT så trött när klockan ringde 09,30 kan jag ju säga.
nåja. dagen rullade på och tillslut så var klockan 18 och jag fick äntligen gå hem.

kärran kom förbi och skulle hämta lite grejer och sen somnade jag som en jävla stock efter 19. fyfan. vaknade till vid 05 med 9 nya meddelanden (HEHE POPPIS) och 5 missade samtal. var pigg så kunde inte somna om förrän efter en halvtimme. lyckades dock tillslut och sen ringde klockan 07,15. upp o knega mellan 8-12. skönt pass.
sen till mamma för lite frukost/lunch och en massa kaffe.
vid 16 så befann jag mig hos pappa för att laga mat där. blev grillkorv med strips! mmm.
snackade lite skit med pappa o lena tills det var dags för wnet en sväng och kötta lite armar.
varje gång jag har tränat armar så orkar jag knappt sitta vid datorn haha. helt slut.
men det är rätt.

när jag kom hem har jag hunnit städa, plocka undan grejer, hängt in en massa i garderoben, dammsugit och gått ut med ungefär 6 påsar med sopor. OCH bokat tvättid. OCH duschat, klippt alla naglar & tagit bort nagellack. SÅJA. nu vet ni det också.

kärran kom för ett tag sen. vi tänkte se nyaste desperate & grey's och sen sova. man vet ju aldrig om dom ringer imorgonbitti.

puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0