20:e

nej imorse ringde dom faktiskt inte! så jag och kärringen klev upp kl 10, gick på coop och inhandlade lite frukost som vi sedan åt och sen såg vi ju såklart nyaste OTH. man blir fan aldrig besviken av den serien. den levererar gång på gång på gång på gång.. underbart!
sen skulle kärran jobba så jag tog mig till mamma för lite eftermiddagskaffe. morfar (?) kom förbi och pratade en stund. sjukt. säkert 4 år sedan jag träffade honom..

jaja. sen åt vi middag, KARINS GODA SOPPA heter den allt. väldigt god faktiskt. jag som inte brukar gilla soppor överhuvudtaget.
gjorde lite ärenden och var förbi allehandeln. eller vafan det nu heter.
finns väldigt fina grejer där faktiskt.. åååh. hittade en massa fina ljusstakar och grejer jag vill ha. nåja. LÖÖÖN på fredag. bara att stå ut.
juste, vi var och handlade lite gofika också som vi drack till kaffet sen. MMMM!! götta.
och sen iväg på träning då. 20-22. hatar verkligen den tiden. men träna bör man annars dör man!!

kom hem, har duschat och nu ligger jag i sängen. måste fan sova, som sagt så vet man aldrig om dom ringer. och då är det inte kul att vara dödstrött kan jag då lova er. iofs är det väl aldrig kul att vara dödstrött. men ja.

heipa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0