måndag då

en ny vecka. i veckan jobbar jag bara lördag och söndag, vad jag vet nu iaf!

helgen var himla trevlig!
i fredags var vi ju hos rille. jag och björn förlorade mot emmy och rickard (vafaaaaan) i 'med andra ord' men sen spöade jag och emmy grabbarna! haha. spelade lite tv-spel och sen var vi hemma vid 23. jobbade sen i lördags mellan 10-18 och sen fort hem och duscha!
50-årsfesten här i hampis blev lyckad! jag vann nästan ett pris! haha.
somnade vid 00-tiden och sen upp kl 10. fick skjuts in med jolle och sen gav jag pappa hans present! och han blev himla glad över dom 2 biobiljetterna! så på tisdag så ska dom gå och se 'män som hatar kvinnor' och då ska jag vara barnvakt medans.
hm, ja sen kl 12 så bar det iväg till skellefteå. vi spelade som krattor men kom ändå hem med 2 poäng. och tur var då det! aldrig spelat så dåligt i mitt liv tror jag. dessutom så spökar foten nå så in i helvete så jag kan inte hoppa i sidled. det suger. faktiskt..

nåja. sen frågade jag min käära mamma om hon ville bjuda mig på mat på max, så anders kom och hämtade mig och så fick jag äntligen äta! haha. mmmm! sen kom jolle och hämtade mig vid 21,30 och vi åkte hit. såg den där i-robot eller vad den heter och somnade gott sen :)
nu har jag vaknat för ett tag sen och ätit frukost. tänkte vänta på jolle tills han kommer kl 14 och sen åka hem vid 15 nångång. idag är det ju min middagsdag! funderar på korv och mos? får höra med lisa sen vad hon tycker! hehe.

juust ja! pappa vann värsta storvinsten på travet i lördags, så grattis grattis :)
nu ska jag se nyaste desperate. fan vad jag hatar att piratebay stängt ned sin sida.
förresten, så längtar jag till den 3:e april då jag och emmy har väääärsta planen! hahah. spännande va?  

 hehe kolla vilken härlig gammal toabild jag hittade! puzzz

Kommentarer
Postat av: Inspektör Andersson

Och den fula ankungen blev en svan, puss puss....

2009-03-10 @ 10:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0