jaha hej igen!

nu kunde jag inte hålla mig borta från bloggen för kände att jag verkligen ville skriva om det här.
snacket om att bbk div III inte kommer få spela div II.
nu vet inte jag alls hur det kommer att bli, men just nu så ser det ju verkligen inte ljust ut.
jag vet inte vad mer jag kan säga än, PINSAMT. så fruktansvärt, oerhört pinsamt detta måste vara för den föredetta styrelsen. jag tycker så jävla synd om joel och hela laget så finner inga ord. det här är så sjukt jävla dåligt skött så. ja.
om jag hade varit dom hade jag pissat på vad allt BBK heter. det hade jag gjort. hade varit så jävla ledsen och besviken och förbannad!
så styrelsen, ta bara åt er av erat misstag. skyll inte över det på någon annan. fokusera hellre orken på att försöka lösa det hela.
så. det var min åsikt.

jaha vad har hänt sen sist?
i söndags spelade vi våran sista match för säsongen mot sikeå. 27-27. våran andra raka oavgjorda match! spelade ju 22-22 mot lillpiteå förra veckan också!
vi har verkligen ryckt upp oss i slutet! inte en enda förlust på 8 matcher! grymt bra jobbat tjejer.
nu laddar vi för nästa säsong och den här gången blir det på riktigt! målet kommer vara, hoppas jag att alla håller med mig, div 1 nästa! nu är det bara en jävla massa jobbig sommarträning som ligger framför oss, men det är det fan värt!

hm annars.. blev en lugn helg eftersom vi hade match så ingen utgång har jag att rapportera. kan ju berätta att björn ringde mig i söndags. haha. jag saknar våra bakissöndagssamtal vi alltid hade förut! vart försvann det?! mer av det från och med nu tycker jag allt.
ja just det! eve kom hem i torsdags så har hunnit träffa henne lite under helgen också vilket var superkul :) saknar henne en massa, så snart får hon allt ta och komma hem tycker jag!

och kärran fyller år idag, grattis vännen! dig saknar jag också! och ida.. carro, moa.. åh. måste nog bli en tripp till göteborg snart när plånboken säger ja.

tjoho fick lön idag också! fett NICEEEEEE säger jag bara åt det.
nu är jag i hampis. jag och joel åt en romantisk middag på frasses och sen tog vi bussen hit igen. spenderat dom senaste dagarna här och det är så skönt att vara i hampis. jag älskar det : ) igår gjorde vi en jättegod fruktsallad och mmmm! det var gott. sen kom dock fredrik med chips och dip sååå. där sprack den nyttiga kvällen. haha.
-2 kilo visar iaf vågen! men jag är inte orolig. sommarträningen börjar snart, så nog kommer jag få på mig min fiiiina balklänning nog ;)
nu ska jag nog gå och överraska honom.
min kärlek.

YOU KNOW YOU LOVE ME

Kommentarer
Postat av: pp

22-22 mot Lillpite.27-27 mot Sikeå.

2009-03-25 @ 20:25:12
Postat av: pp

27-27 mot Sikeå och 22-22 mot Lillpite.

2009-03-25 @ 20:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0