freeedag

jaa då var det helg igen!
i onsdags var jag med sandra till luleå! sandra fixade balklänningen, jag shoppade en del behövliga saker och vi åt sushi! mmm! det var en bra dag!
sen åkte jag förbi mamma en sväng och visade min nyinköpta grejer och sen direkt till hampis för att äta våfflor :) mmmmm!
joel har pluggat typ hela veckan så jag har fått roa mig själv i hans rum under tiden :) inga problem alls dock, jag har ju min dator så har hunnit ikapp alla mina serier! hehe.
igår befann jag mig på ams kl 10,30 för en informationsträff! så på måndag ska jag vara på lärcentrum kl 10 och få höra lite mer om exakt vad vi ska göra! det känns kul ändå!
sen gick jag vidare till emmy's, testade lite balfrisyr och pratade en massa skit med lisa som var där och klippte sig.
sen mötte jag mamma efter hon hade slutat jobba och så gick vi hem dit. åt våfflor, igen, och mmmm!
fan vad jag älskar mat :D haha.
följde med och handlade, fick sen skjuts ut hit till jolle igen! hade med mig lite presenter till honom, som en apelsinskalare (för han är fan kass på att skala apelsiner), mycket godis och vitlöksbröd som vi gjorde lite senare i ugnen :) mmmm! inkasserade även en korsordstidning igår! hehe.
jag var helt död sen på kvällen för jag hade ju klivit upp kl 9, haha. så somnade vid 00 vilket är ganska tidigt för mig! duktigt.
nu har jag vaknat och jag håller fan på att bli tokig på den här jävla förkylningen som aldrig verkar släppa!!
snoret rinner, halsen värker så inihelvete och kroppen känns helt öm. buhu.
det jobbiga är att jag har värsta träningslusten! här för nån dag sen VILLE jag verkligen ut och springa! men jag känner min kropp. om jag inte vilar upp mig och blir frisk först så kommer jag aldrig att bli frisk!
men sugen på att träna är jag! så jag hoppas sommarträningen kör igång snaaart : )

helgen då.. ja ikväll ska jag faktiskt hem för första gången på hela den här veckan! för vi ska äta KRÄÄFTOOOR! ååh. MMMMM!! sen kanske jolle kommer lite senare och fredagsmyser. det hade jag velat! hihi.
kan inte sova i hampis nämligen, för jag jobbar imorgon kl 10! men vi får se hur vi gör ikväll :)

imorgon efter jobbet ska jag bara snabbt hem och fixa mig, sen vidare till sture där vi ska ha avslutnings/början-middag! mmm, det ska bli gott! och himla trevligt!
jag tänkte iaf ta med mig nån cider, man kan ju faktiskt findricka :) men blir nog ingen utgång. är inte alls sugen och känner mig pank efter luleåtrippen! haha. så det får vänta till nästa helg istället :) för då ska fan ingen banga, för då är jag nämligen LEDIG hela helgen!!!
jag längtar typ till att få jobba imorgon :D:D när man inte jobbar så ofta så längtar jag faktiskt efter att göra nått!

just jaa, igår ringde dom från kommunen också! så den 16:e och 17:e ska jag på introduktion! iiih! fan så glad jag är :D
pengar pengar! hehe.

nej nu ska (måste) jag gå och snyta mig och äta lite frukost. sen ska jag och köpa present till kent och sture och sen hem! linn tjatar att hon vill leka! haha.

ha en braa helg!



1. JAG ÄLSKAR MIN NYA JACKA!!!
2, 5 & 6. ice ice baby 14/3
3 & 4. grillning ute på gården :D
7. emmy färgade mina ögonbryn, hehe.
8. test av frisyyyr
9. godismys med hjärtat!

sådär ja, nu är ni lite uppdaterade! hah. enjoooy!

Kommentarer
Postat av: Jullan

Åh, balfrillan var riktigt fin!

Jaa precis, när ska du leka med oss? ;(

2009-03-28 @ 00:26:04
URL: http://jjullaan.blogg.se/
Postat av: Britta

Oh, snygg jacka!

2009-04-01 @ 15:37:16
URL: http://sixth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0