fredag då

äntligen helg och äntligen match igen! imorgon åker vi till sikeå kl 09 och spelar! ska bli himla kul! är hemma vid 7-8 tiden sen på kvällen så får se om man orkar göra nått sen efter det! jag och empa planerar haha. dock så jobbar jag på söndag 10-18..... så vi får se! ser framemot nästa helg, för då är det planerat en lagfest! ELLER VAD SÄGER NI LAGET?
idag vaknade jag fan 9.45 av mig själv!! inte ens en klocka som ringde. dock så ska jag ta bussen härifrån nu 11.37. ska hinna hem en snabbis innan jag ska möta emmy på stan och ta en fika. mojjs.
längesen man såg nå folk så det ska bli trevligt! hehe.

annars idag då. äter nog middag hemma, sen tillbaka hit och äta fika för christina fyller nämligen år idag! så grattis grattis : )
sen åker vi, eller iaf jag, tillbaka till pappa igen och sover där. känns enklast eftersom vi har samling kl 9.
ikväll ser jag även fram emot en promenad! måste hålla i det här nu!
haft svinroliga träningar i veckan! igår spelade vi med 94:orna på träningen, dom är så duktiga!
dock får dom mig att känna mig gammal som gatan, haha. : )

i onsdags firade jag och jolle 10 månader :) även fast det känns som igår, älskling!
nu ska jag kila, vi hörs!



ps. vet ni vad som hade varit roligt? om alla ni 55 stycken läsare skulle kunna skriva era namn i kommentarsfältet, så att jag har ett hum om vilka som läser? haha. det hade faktiskt varit jävligt roligt.
 eftersom dom enda jag vet läser är,
mamma, pappa, sandra, emmy, lollo, lisa, lena, anders, joel, jens och malin! mina trogna läsare ;) haha. ds.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Få se nu hur gammal tror du jag känner mig då ;) Jag är med på lagfesten nästa vecka.Fan ta den som inte är på :)

2009-01-30 @ 13:29:55
Postat av: jullan

jag läser! :D

2009-01-30 @ 13:32:40
URL: http://jjullaan.blogg.se/
Postat av: Erik

höhö, erik läser såklart , hahah :)

2009-01-30 @ 16:07:31
Postat av: Victoria

:)

2009-01-30 @ 16:55:45
URL: http://slowjam.blogg.se/
Postat av: Evelina

Men jag dååå? Du vet ju att jag läser =)

2009-01-31 @ 12:31:01
Postat av: Anna

nej jag har inte kommenterat i din blogg? inte nyligen iallafall? vad skulle jag skrivit isf? :)

2009-01-31 @ 13:26:30
URL: http://pannannan.blogg.se/
Postat av: cariiin

du vet ju att ja läser,,huuuuuuuu?

2009-02-02 @ 16:08:51
Postat av: Stina

Hej, jag är en trogen läsare också! :)

kram

2009-02-03 @ 10:03:07
URL: http://staaaajn.blogg.se/
Postat av: Emira

jag läser! ;D

2009-02-08 @ 22:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0