söndag

haha jag undrar om det är nån hata-jessicavecka eller kanske månad just nu?
och jaa, anonym. jag må vara f*t men jag kan ju iaf erkänna det ;)

helgen som gick då. i fredags åt jag och jolle middag här hemma hos pappa. himla mysigt! kullis och jessie kom också och åt. sen såg vi lets dance och sådär. just ja, jobbade också i fredags från 9-18!
somnade tidigt, sen jobb 10-18. dagen rullade på och sen snabbt hem och duscha osv. var på kansliet vid 20tiden. några ölspel senare var vi på ice. dock åkte jag hem kl 00. haha. men det var jäävligt roligt så länge det varade iaf! så tack tjejjor. ni är fan bäst.

hmm.. imorse vaknade jag kl 12, sen åkte vi till hildurs för att se herrarnas match. förlust.. igen.. men den här gången kämpade dom iaf! sen nu har jag nyss kommit hem. är svintrött och tänkte slå på och se nyaste oth och gossip. sen lite nip tuck kanske. middagen idag blir LASAGNE! mmmm. älskar lenas lasagne.
sen kommer jolle hit ikväll och myser :) bra det!

nej hejjssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0