tisdag igen då

nu har jag fixat nästan alla julklappar! faktiskt! är lite glad över det..
har hunnit klicka hem grejer åt:
-pappa
-lena
-linn
-lisa
-farmor
-lite till elin
-brorsan
-till honom
och mamma.

fruktansvärt skönt att klicka hem allt på nätet faktiskt! och vissa grejer är sjuukt mkt billigare än vad dom är på affärerna! tex, bluebox.se och coolstuff.se är mina favvosidor. har hittat många fina grejer där faktiskt.
nåja. nu har jag iaf bara till anders, lite åt elin, viveka & folke kvar att köpa till.
men det tar jag på tisdag när jag får lön, hehe. blir nog lite stressigt dock, eftersom jag jobbar på tisdag mellan 12,30-21,30. och onsdag 7,30-17. meen. nog hinner jag! allt blir ju vad man gör det till..

nog pratat om julklapparna. känner mig ändå riktigt nöjd över mina köp hittills! iih. skön känsla!

nåja.. i torsdags åkte jag till luleå på kvällen och firade en födelsedag. några öl på bishops arms för att sedan fortsätta på allstar och avsluta på matstället! hehe. hade en trevlig kväll!
vaknade upp i fredags och hade en underbar dag. tog mig inte hem förrän vid 17 och då åt jag goo fredagsmiddag med mammafamilj för att sedan avsluta kvällen med idol.
i lördags jobbade jag och sen befann jag och han hos pappa för att vara barnvakt åt lisa!
gick superduper och jag är helt säker på att hon hade det roligt ;)
KAN ju ha nått att göra med att vi köpte godis för typ hundra spänn eller att vi spelade wii i nästan 3 timmar? nåja. hur som helst så var det väldigt trevligt.
var hemma vid 02 och somnade inte förrän vid 03. upp kl 09 och iväg och jobbade.
kom hem, myste i sängen till how i met your mother ända tills jag somnade.

upp igår vid 12-tiden. vaknar fan ALLTID när brevbäraren kommer med post där vid 12! går inte att somna om efter det, haha.
var hos mamma ända till kvällen tills jag tog mig hem och fixade det sista på en julklapp.
somnade inte förrän vid 02, även fast jag var dödstrött! men var tvungen att göra klart..

såå.. upp imorse, åt frukost hos farmor och sen fick jag skjuts hit till mamma igen. vi har druckit kaffe och städat hela dagen för imorgon får mamma finbesök av mig och honom :D:D mohaha. SOM ni vill veta.
rätt kul faktiskt.

nåja. nu har vi nyss ätit, snart ska vi och handla och ikväll är det träning som står på schemat innan jag äntligen får somna tillsammans med dig igen. :)

puss så länge!
här är några bilder förresten



1. förra lördagen, posen såklart.
2. mamma  hade hittat en bild i källaren, haha. fan vad coola vi var! från 9an tror jag det här är..
3. hos mamma och hennes vita gran ;)

Kommentarer
Postat av: Vita frun

Viktigt var det att städa ;) Nu är jag redo för en trevlig visit på förmiddagen, bara jag inte skrämmer slag på honom med min ludna flint!!!!

2009-12-16 @ 08:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0