oj..

här har det varit dött ett bra tag märker jag!
nåja. har förmodligen hunnit hända en massa grejer sen sist. inget jag kommer på nu dock. haha.

just nu är jag iaf fruktansvärt förkyld. snoret rinner, halsen är uppsvullen, huvudet spränger och febern kommer lite då o då. tog mig upp vid 11 iaf efter bemanningen ringde och gav mig ännu mer dagar! härligt sätt att vakna till faktiskt!
så nu har jag fått flera dagar här framöver.
17,18,22,23,24,29,30,31:a december. sen även 1,6 och 7:e januari.
fick även reda på att jag ska jobba 11-20 på juldagen på rönkan! bra med pengar men oerhört jävla stressigt kommer det att bli att ta sig till moa sen på kvällen!
nåja det får det vara värt. är ledig sen hela helgen :D så att jag hinner umgås med mina brudar innan dom åker tillbaka till göteborg.

nog om jobb då. vad gör jag annars?
ja idag har jag faktiskt tvättat. trodde dock att jag hade tvättid mellan 12-17 men tji fick jag. hade bokat mellan 17-21 och det var någon annan som hade mellan 12-17. men detta märkte jag inte förrän jag redan hade startat maskinerna. så jag fick snällt be killen som hade tvättiden om att ändå få stoppa in kläderna i torktumlaren. han var så söt och förstående så det gick jättebra :D haha.. ibland är man för charmig alltså.

har även hunnit vara och tagit svinissprutan. inte nog med att jag ska vara dödssjuk i förkylningen, nej jag ska också ha svinjävla ont i armen!! och det har bara gått några timmar sen jag tog den men kan knappt lyfta den................. det här är så fruktansvärt min jävla otur så jag tror inte ni föstår.
vi har ju match på lördag så jag har verkligen inte tid med att vara sjuk och klen!
sjuk eller inte. jag spelar då fan ändå. sen har vi ju ett uppehåll på över 1 månad, så det är då fan bara att stå ut!

jaa vad gör jag annars? mitt liv består mest bara av jobb och träning nu för tiden. + en massa fikastunder med mina kära vänner. + att jag ibland får underbart besök som jag njuter av varje sekund.
det är många gånger per dag som jag ler varje gång jag tänker på dig!

jani. annars är det verkligen inte mycket som händer.
det som suger mest med att jag är sjuk är att jag inte får vara med min lilla mamma. hon har, som ni kanske förstår, väldigt dåligt immunförsvar pga cellgifterna. hon kämpar på min lilla mamma. och förhoppningsvis är vi kvitt den här jävla skiten snart. jag älskar dig!

nu när jag har legat inne i min lägenhet, nästan helt isolerad så har jag kommit på en grej. en grej jag iofs alltid vetat och alltid kommer veta.
jag kan nog ha världens bästa familj. och släkt. och vänner.
jag förstår att det är många som säger så, men jag menar det verkligen.
mina underbara föräldrar och bonusföräldrar.
mina fantastiska syskon.
min älskade fammo, farfar & kocke.
och alla andra mina släktingar.
mina små vänner som alla har hjärtan av guld.
den som har spenderat tid med alla dessa vet att dom är helt underbara.
men det spelar ingen roll iofs vad alla andra tycker. för JAG vet att ni är bäst i hela världen och jag hade inte varit någonting alls utan er!!!

var bara det jag ville säga..

nu måste jag duscha, finbesök ikväll!

PÖSS

Kommentarer
Postat av: Blivande 120-åringen

Hehe, jag är bäst....

2009-12-01 @ 22:28:55
Postat av: Skalleper

PS. I love you:)

2009-12-01 @ 22:30:22
Postat av: Bonusmamman

Du är för söt! Krya på dig gumman! Puss&kram

2009-12-02 @ 19:23:50
Postat av: Anonym

Man tackar och du är underbar själv...!!

/Pappa

2009-12-03 @ 21:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0