en liten uppdatering

jaha så vad har hänt sen sist?

förra helgen var underbar på alla sätt och vis! började med att åka till luleå på fredagkvällen, ett glas vin på roasters och en 5-rätters middag på cooks senare så befann vi oss på en förfest ovanför smedjan.
hann även en sväng på cleo för att somna i en underbar säng med älskade satinsängkläder!
vaknade vid 10, upp och tog bussen redan vid 12.
sen var det match som stod på schemat. vi vann mot sollefteå och det var riktigt skönt.
skönt också att det lossnade lite för mig personligen. känns som att det var hundra år sedan jag gjorde ett mål, haha.
efter matchen vare gomiddag hos pappafamilj + farfar. tog mig hem vid 21,30 och befann mig efter många om och men hos svante vid 22,30. ett par vinglas senare åkte jag, sandra & hence till luleå. lite dans på cleo och kebabtallrik på matstället senare så befann jag mig i den här underbara sängen återigen.
mohaha hur mycket vill ni veta vem det är?

det kan ni få undra ett tag till tycker jag.

iaf. fick veta av carina att jag skulle jobba 18-23 så tog mig hem vid 15-tiden.
jobbade och var helt sluut när jag kom hem.
upp o jobba igen i måndags 7-17 och sen hem bara.
jobb 13-21 i tisdags och sen dess har jag inte gjort alltför mycket.
legat hemma, fixat juldagsbiljetten,sett serier och försökt krya på mig. är less på att vara småförkyld hela tiden!!
tog mig till träningen igår iaf. vi var 7 pers. KUL.
körde intervaller med smålagsspel och blev riktigt slutkörd.
det blir vad man gör det till!
bestämde också att vi skulle skippa träningen idag pga alldeles för många som skulle vara borta.
igår såg jag en film, sunshine cleaning och sen somnade jag gott till din röst.

idag ringde klockan 10, begav mig till mamma för att mata hundarna och ge dom en liten prommis eftersom hon och anders åkte till sunderbyn vid 7 imorse. myste lite med vovvisarna, åt lite frukost och sen tog jag mig en prommis till solariet. gick vidare till banken efter det, eftersom det har tagit 2 ½ vecka och jag har fortfarande inte fått mitt nya kort jag beställt. så gick och fixade det och sen tillbaka till mamma.
slog på handbollen på tvn och har glott lite till o från sen dess.
mamma & pp kom hem strax efter 14.
nu ska jag äta lite pyttipanna och sen bege mig hemåt såsmåningom.
busen till luleå går nämligen vid 21tiden.

imorgon har jag inte så mycket planerat. det jag vet är att jag ska hinna krama emmy hejdå inför deras resa till thailand. nej nej. jag är inte ALLS avis. nåja. jag hoppas ni får det underbart iaf ;)

här har ni lite bilder från ett tag tillbaka! när jag inte har facebook längre så har jag ju ingenstans att ladda upp dom på :D haha.. skönt är det iaf att slippa fb ett tag. lite rehab kan man kalla det.

nu ska jag äta!
pöss på er





1: lite fik på mysopalen med kärran & hanna
2 & 3: en liten fredagsutgång med bror & strand
4: min coola syster lisa i hennes tuffa outfit!
5: emmy gjorde LITE slingor....
6: puss
7, 8 & 9: en liten fest hos jimmy innan bränna

FÖRÖVRIGT LÄNGTAR JAG OERHÖRT MKT TILL JULETIDEN, DÅ ALLA MINA KÄRA VÄNNER KOMMER HEM!!!! puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0