tisdag

nej det blev ingen prommis igårkväll. istället sprang jag runt buddbyträsket och direkt till mamma och såg lite tv innan jag pallrade mig hemåt. städade upp lite i läggan, nu ska jag bara dammsuga och skura imorgon medans jag har tvättstuga.

somnade före 23 igår som vanligt och vaknade vid 10 idag. jag älskar att sova tills jag vaknar. vad nu än klockan må vara. nåja. åt ett äpple och en filtallrik till frukost och sen begav jag mig till wnet. cyklade i 60 min och sen ett styrkepass på det. sköönt. nu har jag kommit hem, har hunnit äta lite lunch och snart ska jag bege mig till mamma och dricka eftermiddagskaffe innan jag börjar jobba kl 17.

undra hur jag ska orka hålla mig vaken ända till 01 inatt? haha. slutar jobba kl 00 men kommer inte vara hemma förrän 00,30 och sen kommer jag vara för övertrött för att somna. hmm. nåja vi får väl se hur det funkar. ett par tusen kaffekoppar under kvällen ska nog hjälpa mig att hålla mig vaken.

nej nu ska jag kanske ta och hoppa in i duschen.

JAG SAKNAR MIN THÉ-KOMPIS! kom hem.

 vad sägs om den bilden till hemsidan? haha jag hittar ingen annan

Kommentarer
Postat av: Lisa

Den blir bra =)

2009-08-19 @ 13:33:04
URL: http://lizafliza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0