onsdag

jahaa jo det gick faktiskt rätt så bra att jobba igår! marie tyckte nog att jag svammlade lite väl där när klockan började närma sig 00, haha. 'MARIE MARIE, KOLLA DÄR ÄR HAN!!' hahaha.
ja det var en trevlig kväll på jobbet.
kom hem vid 00,15 eftersom vi var snabba som fan med att städa. hamnade framför datorn ett tag för jag var verkligen inte trött när jag kom hem.
men sen somnade jag gott vid 01. vaknade 11 idag, usch så sent. dagens träning fick bli en prommis med elin i drygt en timme. får ta och köra winternet imorgon istället. känner att min kropp behöver en dags vila iaf.

bbk spelar ju cup i helgen, så tänkte gå dit och kika på fredag och kanske lördag. ååh vad kul att säsongen börjar komma igång nu! dock spelar vi ju inte första seriematchen förrän 2 oktober. men men. kul att titta handboll iaf!
annars så jobbar jag i helgen. 10-18 med anton. så det blir att öppna i grillen hela helgen. men det ska nog gå bra det med ska ni se!

idag har jag även hunnit vara förbi emmy's en sväng också. men var tvungen att skynda mig hem eftersom jag har tvättstuga idag. hade ju även tänkt hinna dammsuga men vi får se vad jag hinner. känner att jag måste äta lite nu först iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0