och så blev det lördag också!

hmm ja vad har jag gjort sen sist kanske ni undrar?
surströmmingen i fredags var riktigt god! HEHE. så jag njööt.
sen mötte jag upp sandra och vi for på en liten fest en sväng.
tog en trevlig nattpromenad och mötte sedan upp gänget på bränna. gick hem 00,30. fan så tråkigt det är att gå ut. jag VET ju det men jag lär mig aldrig. haha. nååja.. ett par vinglas i trevligt sällskap gör ju faktiskt ingenting.
somnade kring 02.

idag upp kl 9 och iväg o jobba. uuusch så trött jag var. men det blir bra med lite kallvatten i ansiktet som pappa alltid säger, haha:)
sjukt jobbig dag. det är alltid så när jag jobbar. alla ska äta JUST den dagen jag jobbar, haha. jaja tiden gick ju snabbt iaf.

seeen så åkte jag direkt iväg och såg på handboll en stund! sen till pappa och åt gogrillat till middag. mmmm!
lite efterrätt på det och sen var jag hemma. en snabbdusch och trevligt sällskap senare så ligger jag nu i sängen och ska soova. åh så jävla skönt det ska bli.

imorgon jobb som vanligt. 'bara' 6 dagar kvar........

PUSSSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0