måndag

såå då var helgen över också.

i lördag spelade vi mot lillpiteå. åsa gjorde boden handbolls första mål ;) HEHE. vi tog ikapp ett underläge på 9 bollar och kunde gå upp till 21-20. tyvärr så tappade vi i slutet och förlorade med ENDAST en boll. 23-22 alltså.
sen åkte jag till mamma och åt palt. MMMM. gotta. vi såg p.s i love you också. ungefär 5:e gången jag ser den. helt underbar film helt enkelt.

i söndags så var det upp kl 07. match mot malmberget och vi vann med 27-23 tillslut.vi brukar vara kassa på morgonmatcher, haha. men vi vann ju! så det var ju bra.
sen åkte jag till pappa och åt lunch. hann även med att glömma min mobil på läktarn på arenan, haha. undra jag vilka som snokade på mina sms?;) haha.
sen åkte jag till mamma och drack eftermiddagskaffe. typ.
la mig i sängen vid 15 och sov till 15,30. uusch så jävla trött jag var.
samling 16 då och sen match 17 mot BBK.

fyfan vilken rolig match det var att spela! var jämnt och spännande hela tiden! måste ha varit jävligt kul att vara publik! nåja. vi förlorade tyvärr med 18-21. vi spelade grymt i försvaret men framåt så märks det att vi saknar ange! NÅJA. revansch den 2:a oktober istället :)




sådär ja! där har ni lite bilder!


sen åkte jag med mamma hem. vi köpte mat på max. HEHE. det satt oerhört fint ska jag säga er.
duschade och såg lite tv. fick mig ett himla fint armband av pappsen och lena också under dagen måste jag ju bara säga! taaaaack!! jag ska använda det varje dag ;)

var hemma igen vid 21. slöade ett tag framför datorn och pratade med eve i telen. hon ville veta allt om matcherna nämligen :) på torsdag kommer hon hem under några dagar och jag ser verkligen fram emot det! saknar henne verkligen.

jahaaa.. annars då. upp 08 imorse för att vara på jobbet kl 09. jobbat till 17 och sen bara kommit hem. såg project runway och sen hamnade jag här. funderar på att se en film ikväll.
MEN FÖRST MÅSTE JAG STÄDA! ser rent ut sagt förjävligt ut här.
så det ska jag göra NU.

puss så länge



Kommentarer
Postat av: Evelina

Städa ordentligt nu till jag kommer ;)

2009-08-31 @ 20:38:31
Postat av: Evelina

Städa ordentligt nu till jag kommer ;)

2009-08-31 @ 20:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0