hemmakväll

imorse blev jag väckt av bemanningsenheten 07,30. så idag blev det jobb mellan 8-16. är redan uppe i 156 timmar nu! (dock har jag redan räknat med dagarna jag kommer jobba på rönkan i slutet av månaden). hoppas dom ringer i helgen från bemanningen också. skönt med pengar och den här helgen känns fruktansvärt ovärd. haha.
nåja, om 2 veckor har jag min emmy tillbaka ;)

hmm jaa.. kom hem från träningen för ett tag sedan. inte gjort ett piss. pratat med ida och mamma. slötittat tv och suttit hära. borde egentligen duscha.. båda tobbe & kent höll med mig om att min tröja luktade OERHÖRT mysko idag.. haha.
svinjobbig träning f.ö. som vanligt då alltså..
ÅH VAD JAG VILL SPELA MATCH NUUUUUUU!
helt sjukt sugen blev man att spela igår också när vi var och såg bbktjejerna möta kalix!
nåja om 3 helger spelar vi ju DM här i boden så får tänka på det varje gång man håller på att dö på träningen.
så jävla skönt efteråt dock. bra fys med lisa har vi!
kika in på våran hemsida förresten: http://bodenhandboll.se/Pages/sv-SE/index.aspx?menuID=1

helgens middagar är iaf planerade. HEHE. fredag är det KRÄFTOR (äntligen! som jag längtat) hos pappa och lördag är det något annat gott hos mamma. MMMM. skönt att ha mina föräldrar OCH farmor i samma stad. vet inte hur fan jag ska klara mig när jag nån gång flyttar härifrån? haha. blir ett senare problem.

imorgon ska jag nog ta en prommis på morgonen och sen lite winternet. mån ons fre. måste hålla det. måste måste måste.

nej hörrni. nu orkar jag inte hålla upp mina armar längre. haha.
godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0